משטרת לאס וגאס הוציאה צו לקבלת DNA מרונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

בארה"ב פורסם שהמטרה רוצה להשוות בין הדגימה שנמצאה על שמלתה של מאיורגה, שהתלוננה בספטמבר האחרון שהפורטוגלי אנס אותה ב-2009. בסביבת הכוכב ממשיכים להכחיש וטוענים שישתף פעולה כדי להוכיח את חפותו

(גודל טקסט)
האם כריסטיאנו רונאלדו בדרך להסתבך? לפי "וול סטריט ג'ורנל" משטרת לאס וגאס הוציאה צו לקבלת דגימת DNA של כוכב יובנטוס, כדי למצוא אם הוא תואם לדגימה שנאספה מהשמלה של קתרין מאיורגה האמריקאית, שטענה בספטמבר האחרון שנאנסה על ידי השחקן.


לפי העיתון האמריקאי, המקור לדיווח הוא מפקח מקוחות אכיפת החוק עם ידע בנושא, כשבינתיים עורכי דינה של מאיורגה לא הגיבו לידיעה ובסביבתו של רונאלדו ממשיכים להכחיש את החשדות ומתכננים לשתף פעולה כדי להוכיח את חפותו של הפורטוגלי.


כזכור, הפרשה פורסמה על ידי דר שפיגל בספטמבר כשלטנת המתלוננת המקרה ארע בשנת 2009 אז רונאלדו הצטרף לריאל מדריד, שכבר הודיעה שלא ידעה דבר אודות הנושא. בנוסף, ב"דיילי מייל" פורסם שהשחקן שילם למאיורגה 375 אלף דולר כהסדר מחוץ לכותלי בית המשפט, בנוסף לכמיליון דולר נוספים לסוללת עורכי דין וחוקרים כדי להשתיק את כל הגורמים בפרשה. הפורטוגלי עצמו כבר הכחיש כאמור לא פעם את החשדות כשאמר: "זה 'פייק ניוז'. אנשים רוצים להתקדם דרך השם שלי, רוצים להיות מפורסמים על ידי אמירת השם שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי