צפו: 2:2 בין ספרד לקולומביה, איטליה הביסה 0:3 את אורוגוואי

סילבה
סילבה | AFP

"לה רוחה" היתה קרובה להפסד, אך מוראטה איזן עם נגיחה. קרדונה קבע שוויון אחרי יתרון של סילבה, פלקאו הפך ועלה לראש טבלת המבקיעים של ה"לוס קפטרוס". וגם: שער עצמי הזוי לחימנס בהפסד לאזורי

(גודל טקסט)
משחקי ההכנה של הנבחרות נמשכים הערב (רביעי). גם יריבות ישראל במוקדמות המונדיאל פוגשות יריבות מדרום אמריקה למשחקי מבחן. ספרד נלחצה עם 2:2 מול קולומביה, איטליה הביסה 0:3 את אורוגוואי.


ספרד – קולומביה 2:2

"לה רוחה" שתפגוש ביום ראשון את מקדוניה כמעט ספגה הפסד ביתי במורסיה אך אלברו מוראטה הציל אותה.  דויד סילבה העניק יתרון אחרי 31 דקות אבל כדור של חואן קואדראדו לכיוון הרחבה מצא בלבול בין ג'רארד פיקה ופפה ריינה, אדווין קרדונה אמר תודה, הקפיץ מעל השוער שיצא רע וקבע 1:1.


בדקה ה-55 ה"לוס קפטרוס" השלימו מהפך. קרן של חאמס רודריגס מצאה את רדאמל פלקאו חופשי והחלוץ נגח היטב לרשת של ריינה. השער הקפיץ אותו לראש טבלת הכובשים של קולומביה בכל הזמנים עם 26 שערים מעל ארנולדו איגוארן. הספרדים לא רצו לראות את ז'ולן לופטגי סופג הפסד ושילוב בין סאול לאלברו מוראטה המחליף סידר שוויון נהדר בדקה ה-87. חלוץ ריאל מדריד נגח והכניע את אוספינה. 2:2 מהנה בסיום.



חאמס ופיקה במאבק מוכר (Gettyimages)


איטליה – אורוגוואיי 0:3

הנבחרת של ג'אמפיירו ונטורה מתכוננת למפגש עם ליכטנשטיין שיחתום עבור שחקניה את העונה והשיגו ניצחון על נבחרת חזקה בהרבה מהיריבה שלהם בראשון. עם ג'אנלואיג'י דונארומה בשער, האיטלקים נהנו משער עצמי הזוי של בלם אתלטיקו מדריד, חוסה חימנס שהפציץ וולה לרשת שלו כבר אחרי שבע דקות והכניע את פרננדו מוסלרה. אדר המחליף נעץ את השני של האזורי בדקה ה-82 די במקריות אחרי מהלך של פדריקו ברנרדסקי שניצל יציאה רעה של מוסלרה. בדקה ה-90 דניאלה דה רוסי חתם את תוצאת המשחק עם פנדל מוצלח.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי