קיין קפטן בדרבי בין אנגליה לסקוטלנד, גרמניה מול סן מרינו

הארי קיין
הארי קיין | AFP

מוקדמות מונדיאל 2018: מוליכת בית 6 תגיע להאמפדן פארק מחר (19:00, ספורט2 HD) למפגש ה-114 בין השתיים. בית 3: סגל חסר של אלופת העולם לא אמור להפריע לה

(גודל טקסט)
יום המשחקים השני במסגרת המחזור השישי במוקדמות המונדיאל ייצא מחר (שבת), לדרך כשבמוקד יעמוד המפגש הטעון בבית 6 בין  סקוטלנד לאנגליה בהאמפדן פארק (19:00, ספורט2 HDׂׂ). בבית 3 גרמניה צפויה לטיול מול סן מרינו (21:45, ספורט2 HDׂׂׂ), ואילו בבית 5 צפוי קרב מסקרן בין פולין לרומניה (21:45, חגיגה אירופית ספורט1 HD).


בית 3
גרמניה – סן מרינו (21:45, ספורט2 HDׂׂׂ)
שחקנים מהשורה השנייה ינסו לשכנע את המאמן יואכים לאב שיש להם מקום בנבחרת גרמניה, כשאלו יפגשו למשחק קל את סן מרינו בנירנברג. לאב שמר את השחקנים של ההרכב הראשון למשחקי גביע הקונפדרציות שייפתח בשבוע הבא. תשעה משחקני הסגל לא שיחקו יותר מעשרה משחקים ושבעה זומנו לראשונה. סרג' גנברי, שעזב את ורדר ברמן,כבש שלושער בבכורה שלו בנבחרת בניצחון 0:8  מול אותה יריבה בנובמבר.


במשחקים נוספים בבית:
אזרבייג'אן – צפון אירלנד (19:00, חגיגה אירופית בספורט1 HD), נורבגיה – צ'כיה (21:45, חגיגה אירופית בספורט1 HD)




בית 5
פולין – רומניה (21:45, חגיגה אירופית בספורט1 HD)
משחק מעניין בין פולין, מוליכת הבית, לרומניה שחייבת ניצחון חוץ בוורשה כדי להישאר בתמונת הסיכויים. כרגע היא מרוחקת 7 נקודות. רוברט לבנדובסקי מקווה לכבוש פעם 11 ברציפות במוקדמות במדי פולין. הוא כבש עד כה 43 שערים בנבחרת ומדורג שלישי בכל הזמנים.


יואכים לב (AFPׂׂ)
יואכים לב (AFP)


חלוץ באיירן מינכן אמר: "אם ננצח את רומניה זה יהיה האות שיצאנו לדרך במהירות למונדיאל. חזיתי שיהיה לנו משחק קשה יותר נגד רומניה במשחק הראשון בבוקרשט. הפעם נהיה זהירים עוד יותר כדי לא לספוג. אנחנו רוצים לעשות העבודה מול האוהדים שלנו". ברוסיה לא מאושרים מהעובדה שפולין בדרך למונדיאל. במדינה המארחת חוששים שאם תעפיל יהיו קרבות בין אוהדי שתי המחנות הנחשבים מהאלימים בשטח. כרגע הפולנים מוליכים את הבית בפער של 6 נקודות ממונטנגרו השנייה.


במשחקים נוספים בבית: קזחסטן – דנמרק (19:00, חגיגה אירופית בספורט1 HDׂׂ), מונטנגרו – ארמניה (21:45, חגיגה אירופית בספורט1 HDׂ)


בית 6
סקוטלנד – אנגליה (19:00, ספורט2 HDׂׂ)
המשחק ה-114 בין שתי הנבחרות הבריטיות. אנגליה שמרה על רשת נקייה בחמשת משחקיה האחרונים במוקדמות והיא עם 13 נקודות בראש הבית. סקוטלנד רחוקה ממנה שש נקודות בבית 6, אבל אסור לשכוח שמדובר בדרבי. מלבד זאת הסקוטים קרובים עם 7 נקודות לסלובקיה השנייה (9) וסלובניה השלישית (8).


גארת' סאות'גייט (gettyimages)
גארת' סאות'גייט (gettyimages)


גארת' סאות'גייט
, מנג'ר אנגליה הזהיר את שחקניו לא לזלזל בסקוטים. הוא עשוי לשחק עם שלושה בהגנה וארבעה בקישור, כאשר אריק דייר יהיה הדומיננטי במרכז ובהתקפה הוא ישחק עם חלוץ אחד. הארי קיין, שנמצא בכושר הכי טוב בקריירה וכבש שבעה שערי ליגה בשני משחקיה האחרונים של טוטנהאם בליגה, כמובן יהיה האיש של סאותג'ייט בשפיץ. החלוץ גם ישמש כקפטן הנבחרת לראשונה אי פעם.


קיין אמר: "אני חושב שאני נמצא ברמה העולמית הכי גבוהה ואני לא מאלה שמרוצים ממה שהשגתי (29 שערי ליגה ב-29 משחקים בהם פתח). אני רוצה להיות טוב יותר". השוער ג'ו הארט אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לזכות במשהו למען המדינה, האוהדים והמשפחות שלנו". מנג'ר סקוטלנד, גורדון סטראכן, סבור שיש לנבחרת סיכוי לסיים מקום שני: "אם לא נפסיד יש לנו עוד סיכוי. חייבים להוציא משהו מהמשחק הזה". 


במשחקים נוספים בבית: סלובניה – מלטה (19:00, חגיגה אירופית בספורט1 HDׂׂ), ליטא – סלובקיה (21:45, חגיגה אירופית בספורט1 HD)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי