דשאן: הסתבכנו, לוריס יודע שזה עלה לנו בהפסד

הוגו לוריס
הוגו לוריס | AFP

הטעת של השוער סיבכה את הטריקולור במוקדמות, החברים התייצבו לצידו. גרייזמן: "לא ראוי ליחס הזה". אמבפה: "יחזור לעצמו"

(גודל טקסט)

הלם בצרפת. נבחרת הטריקולור הסתבכה אמש (שישי) אחרי 2:1 דרמטי לשבדיה בעקבות טעות מרה של השוער הוגו לוריס שיצא 30 מטרים והרחיק הישר לרגליו של אולה טויבונן שדייק בבעיטה מהחצי והעניק לשבדים ניצחון שסיבך את המאבקים בבית מספר 1 במוקדמות הגביע העולמי.

האווירה בחדר ההלבשה והאכזבה אחרי המשחק ניכרו היטב אצל השחקנים. המאמן דידייה דשאן אמר אחרי המשחק: "זה תסריט נוראי עבורנו. אני לא רוצה להאשים את הוגו לוריס בהפסד. תיקו לא היתה תוצאה נפלאה, אבל היתה משאירה את שבדיה מאחורינו. נצטרך עכשיו לעבוד קשה לעלות למונדיאל. לוריס יודע שהטעות שלו עלתה לנו בהפסד. יכולנו גם למנוע את שער השיוויון שלהם. השחקנים שלי היו מדוכאים אחרי המשחק. במיוחד הוגו לוריס".

אנטואן גרייזמן יצא להגנת הקפטן ואמר: "הוא לא ראוי לכל היחס הזה. הוא הציל אותנו פעמים רבות בעבר ויעשה זאת גם בעתיד". גם קיליאן אמבפה פרגן לשוער טוטנהאם: "מה שקרה ללוריס יכול לקרות לכל אחד. היה לו יום רע, אבל הוא יחזור לעצמו". גם בלז מטווידי מיהר לגונן: "זה הפסד של כולם ולא רק השוער".


אוליביה ז'ירו
שכבש שער מרהיב אמר: "כדורגל יכול להיות אכזרי לעיתים. המזל לא היה לצידנו. השער שכבשתי נחמד, אבל מי יזכור אותו. לוריס? שחקן לדוגמה והקפטן שלנו. הוא היה סופג כזה שער שוב רק מעשרה נסיונות".


שבדיה חוגגת ניצחון יוקרתי (Gettyimages)

השבדים שהשיגו אולי את ניצחונם הגדול ביותר מזה שנים מרגישים על גג העולם. ג'ימי דורמאז שכבש את השיוויון אמר: "אין לי מילים לתאר חוץ מזה שזה היה פנטסטי. לנצח משחק כזה עם הנבחרת זה תמיד מדהים. לפני המשחק דיברנו על כך שאם תהיה לנו הזדמנות לכבוש מול צרפת חייבים לנצל אותה, כי לא יהיו לנו הרבה כאלה. הקהל דחף אותנו היטב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי