אלישע לוי: דווקא שיחקנו טוב, ראיתי אנרגיות מטורפות

זהבי
זהבי | ערן לוף

3:0 משפיל לאלבניה? מאמן הנבחרת הוזה: "נראינו טוב". זהבי: "האחריות עלינו, אין הסבר לזה". שהר: "חבל שהשחקנים מקבלים קריאות בוז, זו נבחרת של כולם"

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל שוב פתחה קמפיין עם תקוות ולמרות העליונות של איטליה וספרד, ניצחון באלבניה הפיח תקוות שלפחות נעלה דרג. 3:0 משפיל בסמי עופר מול הנבחרת ששיחקה ביורו האחרון קבר ככל הנראה את הסיכוי להעפיל לדרג השלישי וגם הבהיר באופן חד משמעי מהן פערי הרמות מהנבחרות שבטופ האירופי, כן אולי לא גדולות אבל כאלו שהופיעו ביורו האחרון.


אלישע לוי סיכם: "עד ה-2:0 שיחקנו טוב. לקחתי קצת סיכונים ואיבדנו את האמצע. הם עשו לנו את מה שעשינו שם וזה קורה, זה הכדורגל".


היכולת: "נראינו טוב יותר מהמשחק מול מולדובה. בכדורגל של היום אי אפשר לזלזל באף נבחרת. יכולנו לעשות יותר ולא עשינו, חבל. הרגשתי שהיו אנרגיות טובות וחבל שזה לא בא לידי ביטוי".



הנבחרת עם הראש באדמה, נאתכו וצדק (ערן לוף)


היעדר המוטיביציה: "בכדורגל החוכמה להביא הכל למגרש, זה לא קרה וזה היה קשה. ברור שאנחנו רוצים להיראות טוב יותר. נעשה מה שצריך להגיע טובים יותר בספטמבר".


הקפטן ערן זהבי ניסה להסביר: "פתחנו לא רע. התחלנו לרדוף אחריהם, היינו לא מאורגנים ולא מסודרים. האחריות עלינו, הפסדנו בכל פרמטר. הם רצו יותר".


הבדלי הרמות: "אין הסבר לזה. לא באנו כמו שצריך לבוא למשחק בית. יש לנו רק על מה להצטער".


טאלב טוואטחה הוסיף: "לא נראינו טוב. המשחק התפתח לא כמו שרצינו והיינו צריכים לרדוף אחריהם. נעבוד קשה כדי לאסוף את עצמנו מחדש. נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו".



עדיף לא להסתכל, טוואטחה (ערן לוף)


החלוץ בן שהר סיכם: "היינו לא טובים. התחלנו טוב אבל על טעויות משלמים ובגדול. הכדורגל זה ניצול מצבים ולא עשינו את זה. אני מצטער על זה אבל אין מה לעשות".


מיעוט הקהל: "יכול להבין את זה. זו עדיין הנבחרת, זכותם לא להגיע. חבל שהיו שריקות בוז לשחקנים".


המיקום
: "אנחנו חושבים על המקום השלישי, לא שיחקנו טוב. מאוכזבים אבל ממשיכים הלאה".


בירם כיאל ציין:"תוצאה מאכזבת, לא שיחקנו טוב בכלל. היה רצון אבל לא הייתה יכולת. מאוד רצינו לנצח".


החזרה לנבחרת
: "אני נמצא ביכולת טובה, עברתי פציעה קשה אבל חזרתי והצגתי יכולת טובה. המאמן החליט שלא אשחק היום ואני מכבד את זה. יש תחרות ביני לבין שאר השחקנים שמשחקים בתפקיד שלי ואנחנו חברים, המאמן החליט ואני מכבד את זה. כולנו שחקנים טובים, מי לא משחק ומי משחק זה רק המאמן מחליט. זרקתי את הגופייה כי חשבתי שאני אמור להיכנס זה לא היה מתוך כעס".



אלמוג כהן עוצם עיניים (ערן לוף)



דודו גורש
שרשם הופעה לא מחמיאה הוסיף: "משחק לא טוב שלנו. המשכנו את היכולת ממולדובה. לפעמים שוער צריך להביא את האקסטרה ולא עשיתי את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי