ההכרעה עוברת למחזור הסיום: גרמניה וצ'ילה נפרדו ב-1:1

גרמניה וצ'ילה
גרמניה וצ'ילה | צילום : GettyImages

גביע הקונפדרציות: לה רוחה והמאנשאפט לא הצליחו להכריע את המשחק, וסיפקו יכולת פושרת. סאנצ'ס, שכבש את שער היתרון, הפך למלך השערים של הנבחרת בכל הזמנים

(גודל טקסט)
המחזור השני של גביע הקונפדרציות ננעל לאחר שגרמניה וצ'ילה נפרדו הערב (חמישי) ב-1:1, לאחר משחק דל באירועים באצטדיון "קאזאן ארנה". חניכיו של יואכים לב שוב לא הרשימו, אך הצליחו להישאר בקרב על המקום הראשון. אלכסיס סאנצ'ס וארתורו וידאל שהתבלטו במדי לה רוחה, לא הצליחו להוביל את חבריהם לניצחון. נבחרת גרמניה לא ביצעה חילוף אחד בכל המשחק.


כבר בדקה השביעית אלכסיס סאנצ'ס הצליח להשתלט על מסירה טועה של הגנת הגרמנים, ולאחר דאבל פס עם וידאל הכניע את טר שטגן. חניכיו של לב לא הרשימו יותר מדי, אך הצליחו להציל במעט את כבודם. המאנשאפט הצליחו להשוות על סף המחצית לאחר מבצע קבוצתי נהדר שהתחל במסירת עומק נהדרת של אמרה צ'אן להקטור, המגן השמאלי מסר כדור רוחב נהדר והשאיר את סטינדל לכבוש מול שער חשוף.




המחצית השנייה הייתה כמעט ונטול אירועים, ושתי הנבחרות המשיכו ביכולת הפושרת. הגרמנים אמנם שיפרו במעט את יכולתם בחצי השני ושלטו יותר בכדור, אך לא הצליחו לתרגם זאת לשער. שחקני צ'ילה ירדו למגננה וניסו לעקוץ בהתקפות מתפרצות מהירות, אך ההגנה הגרמנית הצליחה לעצור את ניסיונות ההבקעה של לה רוחה.


אלכסיס סאנצ'ס. הפך למלך שערי צ'ילה בכל הזמנים (gettyimages)
אלכסיס סאנצ'ס. הפך למלך שערי צ'ילה בכל הזמנים (gettyimages)


הרכבים
גרמניה: מארק טר-שטגן, ג'ושוע קימיך, שרדאן מוסטפי, ג'ונאס הקטור, מתיאס גינטר, אמרה צ'אן, לאון גורצקה, ניקלאס שואלה , לרס סטינדל, ג'וליאן דראקסלר, סבסטיאן רודי.


צ'ילה: ג'וני הררה, מאוריסיו איסלה, גארי מדל (פאולו דיאז, 71), גונזלו חארה, ז'אן באוסג'ור, ארתורו וידאל, מרסלו דיאז, צ'רלס ארנגואיז (פרנסיסקו סילבה, 89), פבלו הרננדס, אדוארדו ורגאס (מרטין רודריגז, 81), אלכסיס סאנצ'ס. 


מחצית ראשונה
דקה 6, צ'ילה עולה ל-1:0: אלכסיס ניצל מסירה לא טובה של מתיאס גינטר, מסר לוידאל שהחזיר לסאנצ'ס, הקשר נשאר לבדו מול טר שטגן והקביע בקלות. זהו שערו ה-38 של סאנצ'ס בנבחרת, עקף את מרסלו סאלאס והפך למלך השערים של הנבחרת בכל הזמנים.


דקה 19: ורגאס בעט כדור אדיר, שננעץ במשקוף של טר שטגן והלך החוצה.


דקה 36: אמרה צ'אן השתלט על הכדור כ-20 מטרים משערו של הררה, בעט כדור חזק שחלף ליד הקורה.


דקה 41, גרמניה משווה ל-1:1: צ'אן שלח מסירת עומק נהדרת להקטור, שמסר כדור רוחב נהדר משמאל וסטינדל כבש מול שער חשוף.



דקה 45: סאנצ'ס פרץ נהדר משמאל, עבר שני שחקנים וירה לשער, אבל טר שטגן הדף בצורה טובה.


נבחרת גרמניה. השוו על סף המחצית (gettyimages)
נבחרת גרמניה. סטינדל השווה על סף המחצית (gettyimages)


מחצית שנייה
דקה 48: בעיטה חופשית של סאנצ'ס כ-20 מטרים מהשער גילחה את הרשת העליונה.


דקה 70: השופט מאפשר הפסקת שתייה עבור שתי הנבחרות.


דקה 73: סטינדל קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, בעט חזק למרכז השער והררה קלט.


ארתורו וידאל. לא הצליח להתבלט (AFP)
גרמניה וצ'ילה. משחק מאוזן בין הנבחרות (AFP)


במשחק המוקדם של הערב בקונפדרציות, קמרון ואוסטרליה נפרדו ב-1:1. האריות קיוו להשיג ניצחון שיעזור להם להילחם על המקום השני בבית, אך איכזבו באצטדיון החדש בסנט. פטרסבורג ונותרו במקום האחרון בבית. קמרון עלתה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשאנדרה-פרנק אנגואיסה כבש בדקה ה-45+1. שחקני קמרון עלו בביטחון רב למחצית השנייה במטרה להשיג את השער השני, אך בדקה ה-60 נשרק פנדל לאוסטרליה ומארק מיליגאן השווה את התוצאה וקבע חלוקת נקודות. לכל נבחרת כאמור נקודה אחת אחרי שני משחקים.


קמרון ואוסטרליה. לא הצליחו להתעלות (gettyimages)
קמרון ואוסטרליה. נפרדו בתיקו מאכזב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי