מחזור הכרעה בגביע הקונפדרציות: המארחת רוסיה תודח?

רוסיה
רוסיה | Gettyimages

הרוסים זקוקים לניצחון על מקסיקו על מנת להמשיך לחצי גמר הטורניר, והאוהדים ברחבי המדינה תומכים: "שחקו כמו גברים, העם הרוסי סומך עליכם"

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של שלב הבתים בגביע הקונפדרציות יתקיים מחר (שבת, 18:00), כשבבית א לשלוש מתוך ארבע הנבחרות עדיין יש סיכוי להעפיל לחצי הגמר.


אלופת אירופה פורטוגל תשחק נגד ניו זילנד שהפסידה כבר למקסיקו ורוסיה, ולמעשה איבדה סיכוי לעלות לשלב הבא. שמו של כריסטיאנו רונאלדו מוזכר בכל רחבי העולם דווקא בהקשר של ריאל מדריד, והעיסוק סביבו הוא בנוגע לשאלה האם ישאר בבלאנקוס בעונה הבאה. CR7 מצידו מתעלם כרגע מרעשי הרקע, וענה על המגרש עם שער ניצחון נגד רוסיה.
 


ניצחון ישלח את הסלסאו בוודאות לחצי הגמר, כשהמיקום יקבע בהתאם לתוצאה בין רוסיה למקסיקו (המקסיקנים עם הפרש זהה לפורטוגל אך כבשו שער אחד יותר). במשחק השני המשוואה פשוטה – כל תוצאה פרט לניצחון של המארחת תדיח אותה כבר בשלב הבתים.


אוהד רוסי מודאג. המארחת חייבת להתעלות
אוהד רוסי מודאג. המארחת חייבת להתעלות (Gettyimages)


אוהדים רוסים רבים קראו לנבחרת לשמור על הכבוד ולהעפיל לחצי הגמר: "שחקו כמו גברים", ו-"העם הרוסי סומך עליכם" היו רק חלק מהמסרים במרחבי הרשת. פורטוגל תודח רק במידה שתפסיד, ומקסיקו תפסיד גם כן אבל בהפרש שערים קטן יותר, או בהפרש זהה עם מספר כיבושים זהה או גבוה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי