רונאלדו עזב את המחנה של פורטוגל: הזמן שלי לראות את הילדים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettimages

הכוכב הגדול נטש את הנבחרת כדי לפגוש לראשונה את התאומים שנולדו לו: "לא עמדנו במשימה אבל אוביל את הנבחרת בהמשך. שמח לפגוש את הילדים לראשונה"

(גודל טקסט)

פורטוגל לא תזכה כבר בגביע הקונפדרציות לאחר שהודחה עם 3:0 בפנדלים על ידי אלופת דרום אמריקה צ'ילה וזה כנראה גם הזמן של כריסטיאנו רונאלדו לעצור לרגע. הפנומן של ריאל מדריד שלא ממש נח מתחילת העונה ואף רשם 90 דקות בכל משחק בטורניר הנוכחי, החליט לעזוב את מחנה הנבחרת ולא יטול חלק במשחק על המקום השלישי מול המפסידה בעימות בין גרמניה למקסיקו ב-21:00.

בפוסט שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב CR7: "הייתי בשירות הנבחרת הלאומית כמו תמיד בגוף ובנשמה אפילו בידיעה שנולדו לי תאומים. לא הצלחנו להגיע למטרה שרצינו אבל אני בטוח שנמשיך להעניק שמחה לפורטוגלים. אני מאוד שמח סוף סוף להיות עם הילדים שלי בפעם הראשונה".

בנוגע למשחק השיב לשאלות האם זה הזמן להיפרד מהנבחרת ואמר: "אני עצוב מהתוצאה אבל ממש לא חושב על פרישה. אמשיך להוביל את הנבחרת שלי במונדיאל הקרוב".


רונאלדו מאוכזב לאחר ההדחה (AFP)

ההתאחדות הפורטוגלית קיבלה את העזיבה של רונאלדו ובירכה אותו: "רונאלדו הודיע לנשיא ההתאחדות והמאמן לפני הטורניר שהוא אב טרי. למרות הלידה הוא נשאר מחויב אבל כעת אנחנו חייבים לשחרר אותו כדי שהוא יוכל להכיר את הילדים שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי