דראקסלר נבחר למצטיין הטורניר, לב: "הגיע לנו לזכות"

יוליאן דראקסלר
יוליאן דראקסלר | AFP

נבחרת גרמניה חוגגת זכייה בגביע הקונפדרציות, המאמן המאושר הוסיף: "אנחנו משחקים ביחד כשלושה שבועות, זה מופלא". שוער צ'ילה קלאודיו בראבו: "אנחנו לא מצטערים על כלום. שיחקנו עם הלב"

(גודל טקסט)
 אלופת העולם 2014, החל מסוף השבוע האחרון אלופת אירופה עד גיל 21 וכעת גם מחזיקת גביע הקונפדרציות – נבחרת גרמניה משתלטת על הענף ובשנה הבאה תנסה להיות הראשונה שמצליחה לזכות בגביע העולם אחרי שהוכתרה לזוכת טורניר הקדם שהסתיים עתה ברוסיה.


המדהים הוא שנבחרת גרמניה עשתה זאת בסגל משני, כמעט כל כוכביה לא זומנו ובמקום זאת זימן המאמן יואכים לב סגל צעיר, ממוצע הגילאים הוא מעט יותר מ-24, כך שלמאנשפט עתיד מבטיח לא רק על הנייר. "אני מאושר, זאת נבחרת שמשחקת ביחד כשלושה שבועות. אני חושב שהגיע לנו לזכות, זה מופלא עבור השחקנים שלי. ראיתי כמה החבורה הצעירה הזו רצתה לנצח", אמר המאמן.




ארתורו וידאל, קשר נבחרת צ'ילה, אמר לפני המשחק שאם הם ינצחו את גרמניה משמע שהם יהיו לנבחרת הטובה בעולם, ולב התייחס לכך ואמר אחרי ההנפה: "אז כנראה שנבחרת גרמניה הטובה בעולם, ועוד בסגל צעיר".


לאחר שריקת סיום של הגמר הכריזה פיפ"א כי יוליאן דראקסלר, כוכב פאריס סן ז'רמן קפטן נבחרת גרמניה לקונפדרציות, נבחר למצטיין הטורניר. בתואר מלך השערים זכה טימו ורנר, שכמו חבריו לגרמניה ליאון גורצקה ולארס שטינדל כבש שלושה שערים – אולם שני בישולים העניקו לו את הזכייה.


This is really awesome First U21, now also #ConfedCup champions Wow!!!! #CHIGER@dfb_team@mbfussball_en

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) July 2, 2017


Überragende Leistung, Männer! #CHIGER#DieMannschaft#ConfedCup2017#esmuellert#DFBpic.twitter.com/rft9vZ4ZNR

— Thomas Müller (@esmuellert_) July 2, 2017


בתואר שוער התחרות זכה קלאודיו בראבו הצ'ילאני, מי שהדף שלושה פנדלים בחצי הגמר מול פורטוגל, ולאחר ההפסד בגמר אמר: "שיחקנו עם הלב ואנחנו לא מצטערים על דבר שעשינו בטורניר. אסור לטעות ברמות האלו ושילמנו על כך, אבל אנחנו לא מצטערים על כלום. נתנו את הכל".


מאמן נבחרת צ'ילה חואן אנטוניו פיצי הוסיף לדברי השוער: "בכדורגל לפעמים עושים טעויות, ככה זה. שיחקנו מדהים בתחרות והשקענו מאמץ אדיר. עצוב למרסלו דיאס וכך גם לשאר הנבחרת, אבל אנחנו מעריכים אותו ותומכים בו במאת האחוזים. בקופה אמריקה בשנה שעברה היינו יותר טובים". צ'ילה כידוע הגיעה לתחרות אחרי שתי זכיות רצופות בקופה אמריקה, כך שאחרי שני טורנירים רשמיים רצופים היא נאלצת להסתפק בתואר פיינליסטית בלבד.



לב ושחקניו חוגגים את הזכייה. מי מהם יזכה לשחק גם במונדיאל? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי