הכתום יחזור לאופנה? הולנד חייבת ניצחון בצרפת

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

האורנג' עם סגל מבוגר (סניידר, ואן פרסי ורובן) יקוו לנצל את החוד החלוד של הטריקולור (חמישי, 21:45, ספורט2) כדי לא לסיים את חלקם במוקדמות. הזדמנות אחרונה גם לבולגריה מול שבדיה

(גודל טקסט)

מוקדמות מונדיאל 2018 בבתים האירופאים מגיעים החל ממחר (חמישי) לישורת האחרונה, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום. אנחנו מתחילים עם בתים מספר 1, 2 ו-8 כשבמוקד בית 1 יעמדו המשחק בין צרפת להולנד (21:45, שידור ישיר בספורט2), והמשחק בין בולגריה לשבדיה, בעוד בבית 8 יערוך רן בן שמעון הופעת בכורה כמאמן קפריסין (21:45 שידור ישיר בספורט4) שתארח את בוסניה (ראה ידיעה נפרדת).

בית 1
צמרת הטבלה: 1. שבדיה 13 נק'. 2. צרפת 13 נק'. 3. בולגריה 10 נק'. 4. הולנד 9 נק'

צרפת -הולנד
עבור האורנג' מדובר בהזדמנות האחרונה לתפוס לפחות את המקום השני ולהגיע לפלייאוף. הרבה לא השתנה מאז שהולנד לא הצליחה להעפיל ליורו 2016. כישרונות צעירים לא גדולים והמאמן דיק אדבוקט זימן מחדש לסגל את רובין ואן פרסי בן ה-34 שעשוי לפתוח לצד שני ילדים נוספים: ווסלי סניידר מניס (33) ואריאן רובן מבאיירן (33). אין ספק לאורנג' יש יותר כישרון בקישור ובהגנה עם שחקנים כמו ג'ורג'יניו וינאלנדום מליברפול, קווין סטרוטמן מרומא ודיילי בלינד ממנצ'סטר יונייטד.


סניידר ורובן. לא זה לא טורניר הותיקים (Getty)

למזלה של הולנד החוד הצרפתי סובל מפציעות ומשחקנים שלא ממש בכושר משחק כמו שתיים משלוש ההעברות הגדולות של הקיץ – עוסמן דמבלה שחתם בברצלונה וקיליאן אמפבה שקרוב להיות שחקן של פ.ס.ז'. ועדיין עם אנטואן גריזמן ואוליבייה ז'ירו, קינגסלי קומאן ותומא למאר בחוד ומאחוריהם פול פוגבה שמצוי בכושר פנטסטי ההולנדים ייאלצו לראות טורניר נוסף מהבית.

בולגריה – שבדיה
הניצחון השבדי המפתיע על צרפת 1:2 בסולנה מול ההפסד הבולגרי 2:1 אצל בלארוס, הגדיל מאוד את הסיכויים של השבדים לתפוס את המקום לפחות בבית. למעשה תיקו בסופיה והפסד הולנדי ישים את השבדים עם רגל וחצי בפלייאוף המוקדמות.

במשחק נוסף: בלארוס – לוקסמבורג.

בית 2
צמרת הטבלה: 1. שווייץ 18 נק'. 2. פורטוגל 15 נק'. 3. הונגריה 7 נק'


איי פארו – פורטוגל:
כריסטיאנו רונאלדו, מלך שערי המוקדמות עם 11, שלא שיחק מאז הורחק במשחק הסופר קופה הראשון מול ברצלונה (1:3) אמור לפתוח ולהתרכז בעיקר בצחצוח המאזנים.


רונאלדו. כמה שערים הוא יכבוש? (Getty)

שווייץ – אנדורה:  שחקניו של ולאדימיר פטקוביץ' ימשיכן מן הסתם לשמור על מאזן מושלם גם אחרי המשחק הזה. אגב, הניצחון הסנסציוני בחודש יוני של אנדורה על הונגריה 0:1 הותיר בעצם שאלה אחת: מי תסיים ראשון בבית מי שנייה, שאלה שתיפתר במחזור הראשון כאשר השוויצרים יתארחו אצל אלופת אירופה.


במשחק נוסף:
 הונגריה – לטביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי