מסי וארגנטינה זקוקים לברזיל כדי להעפיל למונדיאל

מסי
מסי | AFP

האלביסלסטה ייאבקו הלילה בוונצואלה כשעוד לפני כן תשחק היריבה המושבעת מול קולומביה. הסלסאו כזכור העפילו אלא שסמפאולי נואש לניצחון שלהם כדי לשפר את הסיכויים. מראדונה יצא נגד המאמן: "חוסר כבוד להיגוואין"

(גודל טקסט)

משחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה ייערכו הערב כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. ארגנטינה החמישית בלבד מדורגת במקום שממנו מגיעים לפלייאוף, וחייבת לנצח את ונצואלה החלשה שמדורגת אחרונה (הלילה ב-2:20, ישיר ספורט4). ארגנטינה סיימה את המשחק האחרון שלה באורוגוואי בתיקו 0:0.


דייגו מראדונה מתח ביקורת קשה על מאמן הנבחרת חורחה סמפאולי, שמעדיף את מאורו איקרדי על גונסלו היגוואין: "איקרדי במקום היגוואין? הנבחרת של סמפאולי מפחידה אותי. כשאני רואה את הנבחרת מתאמנת אני מפחד שהיא לא תעלה למונדיאל. יש הרבה שחקנים טובים שסמפאולי לא זימן ומה שהוא עושה להיגוואין זה חוסר כבוד".

 

חאבי מסצ'ראנו ואבר באנגה יחזרו ל-11 ב"מונומנטל" בבואנוס-איירס, ורק ארבע נקודות מפרידות בין המקום השני לשביעי. סמפאולי מצפה מהשלישיה מסי-איקרדי-דיבאלה לספק את הסחורה, אבל צריך לזכור שליאו מסי כבש רק ארבעה שערים במוקדמות. סמפאולי אמר: "עבורנו קשה מאוד לא להיות תלויים בשחקן הטוב בעולם כשיש לך אותו".



OFFICIAL:#Paulinho will be Brazil's captain against Colombia. pic.twitter.com/ZOvFxQLnJM

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) September 5, 2017

קולומביה תארח את ברזיל בבראנקיה (חצות, ספורט4) במשחק חשוב לנבחרת שמדורגת שנייה, אבל רק שתי נקודות מארגנטינה. פאוליניו נבחר להיות הקפטן במשחק, שניצחון בו של קולומביה יקרב אותה מאוד לגביע העולמי. ברזיל תעלה עם חמישה שינויים כאשר פרננדיניו יחליף את קאסמירו, רוברטו פירמינו את גבריאל ז'סוס, וויליאן יפתח במקום קוטיניו, טיאגו סילבה במקום מירנדה ופליפה במקום מרסלו המוצהב. לברזיל יש זמן לערוך ניסיונות לאור זאת שכבר עלתה למונדיאל.



גם צ'ילה במצב עדין והיא חייבת ניצחון בבוליביה. המאמן הצ'ליאני חואן פיצי חושש מהגובה בלה פאס, אבל טוען שלא יהיה מכשול: "שלושה משחקים לסיום הם כמו שלושה גמרים. כל משחק יהיה עלינו לחץ עד לסיום". הצ'ליאנים חוששים מהכדור בו ישחקו שלפיהם הוא הקל ביותר משלושת הכדורים שפיפ"א אישרה, והוא מוגדר ככדור בו משחקים בים.


מראדונה. יצא נגד סמפאולי
מראדונה. יצא נגד סמפאולי (AFP)


פארגוואי תארח את אורגוואי כאשר לואיס סוארס, שנפצע במשחק הקודם ב-0:0 נגד ארגנטינה, צפוי לפתוח למרות שהוא לא כשיר במאה אחוז. הוא לא שיחק בשני המחזורים הראשונים בליגה בברצלונה בגלל פציעה. בקבוצה חוששים שיחזור פצוע יותר מאשר עזב. במשחק נוסף: אקוואדור תארח את פרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי