אלישע לוי: "לא היינו צריכים להפסיד, אבל החזרנו את הכבוד"

אלישע לוי
אלישע לוי | AFP

המאמן, שספג לא מעט ביקורות לאחר ההפסד מול מקדוניה ופרשת ערן זהבי, היה גאה בחניכיו לאחר ה-1:0 באיטליה: "היינו יכולים להוציא מהמשחק הזה יותר"

(גודל טקסט)
בצל פרשת ערן זהבי והתוצאה המביכה מול מקדוניה, נבחרת ישראל הפסידה הערב (שלישי) רק 1:0 באיטליה. הבחורים של אלישע לוי נלחמו ולא היו רחוקים מלהכניע את ג'אנלואיג'י בופון במחצית הראשונה, אך נגיחה של צ'ירו אימובילה בדקה ה-52 הכריעה והעניקה לוונטורה שלוש נקודות.


"החזרנו את הכבוד של נבחרת ישראל", הצהיר אלישע לוי בסיום. "לא באנו להתבטל וזו לא קלישאה. הגענו למשחק כמו שצריך וחבל שלא עשינו כאן יותר כי בהחלט היינו יכולים. כך אני רוצה לראות את נבחרת ישראל. אני מאוד מכבד את היריבה, אבל אנחנו היינו הסיבה לכך שהאיטלקים לא היו במשחק".



טל בן חיים הבלם, שהציג יכולת מצוינת, היה מרוצה מהמחויבות: "כבר הרבה זמן לא ראיתי אנשים רעבים שעולים בטירוף למשחק נבחרת. היום ראיתי את כולם דרוכים, החבר'ה נלחמו מהרגע הראשון. מי שלובש את המדים צריך להראות יותר רעב, רק כך נחזיר את אמון הקהל ונעשה תוצאות יותר טובות בעתיד".


"עברנו המון דברים לא פשוטים בימים האחרונים", הודה יוסי בניון, שרשם את הופעתו ה-100 במדי הנבחרת. "כולם חשבו שנקבל כאן תבוסה. כל השחקנים נלחמו, רצו ונתנו את הכל. הפסדנו, כן, אבל עשינו הופעה טובה ואפשר לצאת מהמשחק הזה מעודדים".




100 הופעות בנבחרת ישראל. יוסי בניון (אודי ציטיאט, איטליה)

המצטיין בשורות הנבחרת. טל בן חיים (אודי ציטיאט, איטליה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי