ארגנטינה מתוסכלת: "לא ראויים למונדיאל". וידאל יסיים את דרכו בצ'ילה

מסי במדי ארגנטינה נגד ונצואלה
מסי במדי ארגנטינה נגד ונצואלה | AFP

האלביסלסטה לא מבינים איך לא כבשו יותר מול ונצואלה (צפו ב-1:1), והסתבכו במוקדמות: "היו לנו המון הזדמנויות לכבוש". קשר באיירן מינכן יפרוש מהנבחרת אחרי המונדיאל, או לפני אם תודח, וגם: אלכסיס בפוסט נדיר

(גודל טקסט)
חורחה סמפאולי ומאורו איקרדי לא הצליחו לטפל בבעיה של נבחרת ארגנטינה, והאלביסלסטה נותרו במקום החמישי תוך שהם לא מצליחים לנצח אפילו את ונצואלה החלשה בבית (1:1). העיתון "אולה" כתב: "בדרך הזאת אנחנו לא ראויים לשחק במונדיאל. התיקו היה עוד צעד אחור לנבחרת ארגנטינה. ליונל מסי סובל וגם אנחנו". ארגנטינה עדיין יכולה לעלות, כי יש לה משחקים קלים יחסית נגד פרו בבית (5.10) ואקוואדור בחוץ (11.10), אבל היא לא מסוגלת לנצח. פרו עד כה הפתעת הטורניר אחרי שעלתה למקום הרביעי ממנו עולים ישירות למונדיאל.


סמפאולי אמר: "המצב שלנו עכשיו יותר מסובך. באנו להילחם והמשחק היה צריך להסתיים בהפרש גבוה לטובתנו. איפשרנו לניצחון חשוב לחמוק מאיתנו, דברים כאלה יכולים לקרות בכדורגל. ספרתי 11 הזדמנויות לכבוש. אם נשחק כמו במחצית הראשונה נהיה במונדיאל. זה מעצבן להיות טובים יותר ולא לנצח, ואני מקווה שהאוהדים ימשיכו לתמוך בנו". על די מריה הוסיף: "אנחל די מריה ביקש להתחלף בגלל פציעה בשריר".



אורוגוואי עלתה למקום השני אחרי הניצחון על פארגוואי בחוץ 1:2. סוארס החמיא לפדה ואלוורדה שחקן אורוגוואי קשר לה קורוניה המושאל מריאל מדריד, שערך את הבכורה במדים הלאומיים וכבש שער: "הוא שחקן מצוין שעוד שנשמע עליו הרבה", אמר סוארס.

URUGUAY URUGUAY congratulations @fedeevalverde for a great debut and the goal . We keep up following the dream #WorldCupRussia2018pic.twitter.com/u66E54UVGI

— Luis Suarez (@LuisSuarez9) September 6, 2017

צ'ילה שהיתה בדרך למונדיאל עשויה להישאר בבית אחרי הפסד מביך לבוליביה 1:0, מה שהוריד אותה למקום השישי. היא צברה שני הפסדים במוקדמות בחלון הנוכחי, אחרי שהפסידה גם לפרגוואי בבית 3:0. העיתון "לה טרסרה" כתב: "צ'ילה במצב קשה. הנבחרת שיחקה רע, הכוכבים לא פוגעים ולא כבשנו כבר ארבעה משחקים ברציפות". הצ'ליאנים בסדרה הכי גרועה שלהם מבחינת כיבוש אי פעם".


ארתורו וידאל קשר באיירן מינכן הודיע אחרי המשחק שיפרוש מהנבחרת בתום המונדיאל, או אחרי המוקדמות אם צ'ילה לא תעלה. הוא גילה יכולת רעה מאוד בשני המשחקים. המאמן חואן פיצי שמעמדו סכנה אמר: "אני לא מרים ידיים. נילחם בכל הכח עד לסיום". לצ'ילה נותר משחק נגד אקוואדור, וגם מול ברזיל שכבר עלתה בחוץ במשחק האחרון.


אלכסיס סאנצ'ס העלה אחרי המשחק פוסט לאינסטגרם בו פרק את אשר על ליבו, והפנה דברים תקיפים כלפי כלי התקשורת במדינה: "מגיע הרגע שנמאס לך. נמאס לך מביקורות עם או בלי סיבה, נמאס לך מאלה שרוצים שרוצים שתפסיד, נמאס לך להגיד לעצמך 'אני ארים את עצמי שוב' אחרי שבכית על הפסד ונמאס לך להגיד לאנשים שאיתך ולעולם שהכל בסדר. והכי גרוע, זה שאף אחד לא מבין איך זה גורם לך להרגיש… יש לי את מספר 7 של צ'ילה, וזאת אחריות עצומה, וזאת הסיבה שכל כך כואב לי שעיתונאים ואנשים קוטלים בלי לדעת".


 

Y LLEGA EL MOMENTO EN EL QUE TE CANSAS . Te cansas que te critiquen con razón y sin razón, te cansas de que te quieran ver derrotado , te cansas de decirte a ti mismo "una vez más me levantare" después de llorar tras una derrota, y te cansas de decirle al mundo y a las personas que están contigo, que todo va bien . Y lo peor, que nunca nadie se da cuenta de cómo eso te hace sentir … tengo el dorsal 7️⃣ de chile y es una responsabilidad enorme, por eso me da pena que periodistas y gente mala critique sin saber …

A post shared by Alexis Sanchez (@alexis_officia1) on



ברזיל סיימה רק ב-1:1 נגד קולומביה, אבל כאמור ממילא עלתה כבר למונדיאל. המאמן צ'יצ'ה נשמע מאוכזב מרוברטו פירמינו: "הוא שיחק טוב, אבל יש לו יותר להציע. פרננדיניו שיחק טוב במקום קאסמירו והוא הכניס יותר אגרסיביות למשחק כדי לעצור את חמאס רודריגס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי