שבוע לפני ישראל: עוד סערה בין פיקה לראמוס

פיקה מול זהבי. בלאגן בספרד
פיקה מול זהבי. בלאגן בספרד | צילום: gettyimages

לא שקט בסגל הספרדי. בלם ברצלונה, שהביע תמיכה לקראת משאל העם בקאטלוניה ("בוא ניתן להצביע"), מיהר להצהיר: "תמיד זה כבוד עבורי לשחק במדי הנבחרת". בתקשורת הספרדית נזכרו במנחם בגין

(גודל טקסט)

אחרי פרסום הסגל של ג'ולן לופטוגי, נבחרת ספרד שוב גועשת. בתקשורת הספרדית טוענים היום (שבת) כי עימות נוסף ניצת בין סרחיו ראמוס לג'רארד פיקה. בלם ברצלונה בחר להביע את דעתו באופן פומבי לגבי משאל העם בחבל קאטלוניה ביום ראשון.

 



פיקה צייץ בטוויטר: "אני תומך במשאל, מעכשיו (שישי) עד יום ראשון בוא ניתן לקאטלונים להצביע בשקט". לאחר מכן ניסה להתגונן כשאמר: "תמיד אמרתי שזה כבוד גדול עבורי ללבוש ולשחק את מדי הנבחרת". כזכור, בשנים האחרונות היחסים בין פיקה לראמוס התלהטו, אך בלם ברצלונה כבר הצהיר כי הטורניר ברוסיה בקיץ הקרוב יהיה האחרון שלו במדי ספרד. מי שיערוך את הופעתו ה-100 במדי הנבחרת הוא סרחיו בוסקטס. 


בנושא אחר, הנבחרת תנחת בשבת הבאה בשעה 22:00 שעון ישראל. מוליכת הבית תשהה במלון 'קינג דיוויד' ובתקשורת הספרדית בחרו דווקא לציין את ההיסטוריה המיוחדת של בית המלון. בספרד הבליטו את העבודה כי בית המלון פוצץ על ידי מנחם בגיל זכרונו לברכה כסמל להתקוממות של האומה הישראלית נגד השלטון הבריטי בשנת 1946, אז 91 אנשים נהרגו ו-46 נפגעו. 



שוב מלהיט. פיקה (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי