צפו: אוהדי נבחרת ספרד קיללו את ג'רארד פיקה באימון

האוהדים נגד פיקה
האוהדים נגד פיקה | טוויטר

בלם ברצלונה ספג בעקבות תמיכתו בקטלוניה ועלול לפרוש מהמדים הלאומיים, המשטרה נאלצה להתערב. החלוץ סובל משני קרעים קטנים בשריר ועלול להחמיץ את המשחק מול יונייטד. דובר בארסה: "כל ליגה תשמח לקבל אותנו"

(גודל טקסט)
אימון נבחרת ספרד לקראת משחקיה נגד אלבניה וישראל במוקדמות המונדיאל ארך אתמול (שני) רק חצי שעה, אבל היה סוער ביותר. האוהדים תלו שלטים בהם קללות לג'רארד פיקה וקראו להתאחדות המקומית להעיף אותו מהנבחרת. רבים מהם לא הסתפקו בכך וקראו בוז לעברו וקיללו אותו בקול רם במהלך האימון. בעקבות האירועים נאלצה משטרת ספרד להתערב ולהוריד את השלטים.


ב"אס" נכתב שייתכן שהלחץ הגדול על פיקה יגרום לכך שהשחקן יעזוב את הנבחרת. היחסים שלו עם סרחיו ראמוס עלו על שירטון פעם נוספת, והתמיכה הפומבית שלו בעצמאות קטלוניה גרמה להגברת הלהבות נגדו.




ב"מארקה" נכתב שזה היה אחד הימים השחורים בהיסטוריה של "לה רוחה". מה שהיה אמור להיות אימון קליל של שעה במתקן האימונים ב"לס רוסס" הפך לסיוט. 1,500 אוהדים שהגיעו לא הפסיקו לקרוא בוז וכתבו על השלטים: "פיקה בן ****, תעזוב את נבחרת ספרד", "אנחנו אוהבים את המשמר הלאומי" (השוטרים שהתעמתו עם המצביעים) ועוד סיסמאות דומות.


האוהדים גם כעסו על הציוץ של פיקה שתקף את המשטרה שנהגה באלימות נגד המצביעים הקאטלוניים וגם את סגן ראש הממשלה. בכלי התקשורת במדריד טוענים שייתכן שהמאמן ז'ולן לופטגי יקבל הוראה מממשלת ספרד להדיח את פיקה מהסגל בגלל שהוא יצא נגד מדיניות הממשלה, אבל הדבר עלול להוות עילה להתערבות של פיפ"א. לופטגי עצמו זכה לקריאות בוז על התמיכה שלו בבלם ברצלונה. לופטגי אומנם תומך בפיקה, אבל לא יוכל לעשות דבר אם השחקן יחליט לעזוב.


דובר הנהלת ברצלונה, ג'וספ וויוס, התייחס לאפשרות שברצלונה תעזוב את הליגה הספרדית: "כבר הבהרנו בצורה ברורה שהתסריט היחיד אותו אנחנו שוקלים אותו הוא להמשיך לשחק ב'לה ליגה', אבל כל ליגה בעולם תשמח לקבל את ברצלונה, יש הרבה דוגמאות של קבוצות באירופה שמשחקות בליגה ממדינה אחרת. כרגע אנחנו בליגה הספרדית ונראה מה יהיה בהמשך".

 

Gerard Pique showered with whistles and boos at Spain training tonight…pic.twitter.com/urjgyBJIaJ

— 101 Great Goals (@101greatgoals) October 2, 2017


בתוך כך נודע שאלברו מוראטה ייעדר שישה שבועות מהמגרשים. החלוץ נפצע בשריר הירך במהלך ההפסד בשבת למנצ'סטר סיטי ועלול להחמיץ את המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בעוד כחודש. לפי בדיקות שנערכו במסגרת הנבחרת השחקן סובל משני קרעים קטנים בשריר וככל הנראה יחזור רק באמצע נובמבר. השחקן צפוי להחמיץ גם את המשחקים נגד קריסטל פאלאס, ווטפורד, אברטון ובורנמות' בליגה ומול רומא בליגת האלופות.


Catalan Pique jeered by fans at Spain training session https://t.co/lzgT6NsuW5pic.twitter.com/whoQyByH9g

— Reuters World (@ReutersWorld) October 3, 2017


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי