טוני וואקמה: כשתגיע ההזדמנות אני אקח אותה בשתי ידיים

טוני וואקמה
טוני וואקמה | צילום: אינסטגרם

חלוץ הפועל באר שבע ונבחרת ניגריה עדיין מחכה להופעת הבכורה שלו ודיבר לקראת המפגש עם זמביה (שבת) במוקדמות המונדיאל, כשניצחון יעלה את הסופר איגלס רשמית לטורניר ברוסיה

(גודל טקסט)
נבחרת ניגריה תוכל להבטיח רשמית בשבת הקרובה את העפלתה למונדיאל ברוסיה אם תנצח את זמביה, כשגם תיקו יעלה אותה כמעט בוודאות עקב הפרש שערים עדיף על זה של יריבתם הקרובה (7+ מול 2+) כששני מחזורים לסיום ניגריה ראשונה עם עשר נקודות לעומת שבע של הזמבים. בסופר איגלס משחקים שני שחקני הפועל באר שבע ג'ון אוגו וטוני וואקמה, כשהאחרון דיבר במדינתו בעודו ממתין להופעת הבכורה.


החלוץ זומן לראשונה למדים הלאומיים לקראת שני המשחקים בחודש הקודם מול קמרון (0:4 ו-1:1), אך לא קיבל דקות.  יחד עם זאת, לפחות כלפי חוץ, החלוץ בן ה-28 של ברק בכר ללא ממש מודאג. "ההזדמנות תגיע וכשזה יקרה אקח אותה בשתי ידיים ורגליים כי אני כאן כדי לשרת את המדינה שלי", אמר החלוץ שלפחות כל מה שקשור לליגת העל בישראל לא משכנע העונה עם שערים אחרי שישה מחזורים, כשבשאר המסגרות יש לו חמישה שערים.




העובדה שלא שותף מול קמרון: "אני לא במצב רוח רע בגלל זה כי הנבחרת השיגה את התוצאות שרצתה. בנוסף, הכל עניין של זמן ואני יודע שההזדמנות שלי תגיע בקרוב, זו הייתה חוויה נהדרת לראות את הנבחרת שלי מביסה 0:4 את קמרון. אני מצפה לאותו רעב ויכולת מול זמביה כי אנחנו יודעים מה עומד על הפרק".


Anthony Nwakaeme ready to grab Eagles chance with ‘both hands' https://t.co/d0I56PrBuOpic.twitter.com/X3nBvmDot7

— 'Shina Oludare (@sportingshina) October 4, 2017








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי