יואכים לב: "נוכל לזכות במונדיאל רק אם נהיה בשיא"

אמרה ג'אן וגרמניה חוגגים
אמרה ג'אן וגרמניה חוגגים | AFP

מאמן נבחרת גרמניה ניסה לצנן את ההתלהבות אחרי קמפיין המוקדמות המושלם, לעומת זאת באנגליה ביקרו את היכולת של שלושת האריות וגארת' סאות'גייט נאלץ להתגונן

(גודל טקסט)

 נבחרת גרמניה עשתה קמפיין מוקדמות מושלם. עשרה משחקים, עשרה ניצחונות והמאנשפט יגיעו בקיץ הבא לרוסיה בניסיון להגן על התואר כשהם לא רק עם 30 נקודות מ-30 אפשריות במוקדמות, אלא גם עם מאזן שערים נדיר שהסתיים ב-4:43 פשוט מטורף.

אתמול שחקניו של יואכים לב סיימו את הקמפיין עם 1:5 ביתי על אזרבייג'אן, להזכירכם גם את גביע הקונפדרציות ב-2017 לקחו הגרמנים, ולא פלא שפחות משנה לפני גביע העולם המורל במחנה של המאנשפט גבוה במיוחד. "כל 23 השחקנים שלנו צריכים להיות בכושר שיא, ברמה הגבוהה ביותר בכל דקה, בכל שנייה במהלך הטורניר", הבהיר המאמן בניסיון להוריד את חניכיו לקרקע, "רק אז נוכל לומר שאנחנו מועמדים לזכייה".

לעומת זאת, נבחרת אנגליה ניצחה רק 0:1 בליטא מפנדל של הארי קיין, והיכולת החלשה שהציגו שחקניו של גארת' סאות'גייט מדאיגה את הממלכה. אמנם שלושת האריות צלחו את עשרת משחקי קמפיין המוקדמות ללא הפסד, במאזנם שמונה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, אבל המאמן הודה אחרי המשחק האחרון: "רצינו להבקיע יותר, אבל לא הצלחנו ומכאן התגובות. מבחינתי עלינו מהמוקדמות ובליטא הייתה לי הזדמנות להעניק הזדמנות לשחקנים שיכולים לקחת אותנו קדימה".


קיין מכניע את שטקוס. זה היה ההבדל בין השתיים (AFP)

ומה הוא יכול להסיק משלב המוקדמות לקראת המונדיאל? סאות'גייט סיכם: "יש לנו שחקני התקפה טובים ובמונדיאל יהיו יותר שטחים לשחקנים, אנחנו מנסים טוב יותר מול יריבות איכותיות. ההגנה שלנו תעמוד במבחן, אבל היא צריכה לעמוד בלחץ ולשחק מול חלוצים איכותיים. זה חלק מהמסע – איך שחקנים צעירים ישתפרו אם הם לא ישחקו מול השחקנים ברמה הגבוהה ביותר?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי