אוסטרליה בפלייאוף המונדיאל לאחר 1:2 על סוריה בהארכה

נבחרת אוסטרליה חוגגת
נבחרת אוסטרליה חוגגת | צילום : GettyImages

הסוקרוס עשו צעד נוסף אל גביע העולם בזכות צמד של טים קייהיל הוותיק, שהכריע את המשחק בהארכה. סומא עוד הספיק להמם את האוהדים בסידני בדקה השישית, מחמוד אל מוואס הורחק בדקה ה-94

(גודל טקסט)

נבחרת אוסטרליה השיגה היום (שלישי) צעד נוסף לקראת העפלה למונדיאל 2018, כשניצחה לאחר הארכה את סוריה 1:2 במשחק הגומלין של פלייאוף אסיה שנערך בסידני. טים קייהיל הוותיק שוב היה המושיע של הנבחרת הזהובה, והפעם החלוץ הוותיק כבש צמד גדול בנגיחה והגיע ל-50 שערים בנבחרת.

הסוקרוס מנעו מהסורים העפלה היסטורית לצמד המפגשים מול נציגה מצפון-מרכז אמריקה בנובמבר, ויתמודדו על הכרטיס הנוסף לגביע העולם ברוסיה. היריבה של אוסטרליה תקבע הלילה והמועמדות הן – ארצות הברית, פנמה או הונדרוס.

האוסטרלים נקלעו לפיגור כבר בדקה השישית שכובש שער השוויון במשחק הראשון, עומר אל סומא, העלה את סוריה ליתרון מפתיע בסידני בתום התקפה מתפרצת קטלנית. היתרון של סומא לא החזיק יותר מדי זמן כשטים קייהיל איזן את התוצאה, כשנגח לרשת מקרוב בדקה ה-13. הסוקרוס ניסו להכריע את המשחק בתום 90 דקות, כשניקיטה רוקאביצה נכנס לכר הדשא בדקה ה-73 במקום ג'יימס טרויסי כדי להשיג את השער המיוחל, אך חלוצה של מכבי חיפה לא הצליח לעשות זאת והמשחק הלך להארכה.

ארבע דקות בתוך הארכה מחמוד אל מוואס ספג כרטיס צהוב שני ואדום, והשאיר את חבריו בנחיתות מספרית עד תום הארכה. רוקאביצה היה יכול להשיג את השער המכריע, אך סיפק החמצה גדולה מתוך הרחבה. בדקה ה-110 רובי קרוסה פרץ באגף שמאל, מצא את קייהיל ברחבה והחלוץ הוותיק נגח את הכדור לרשת והשלים את המהפך. בדקה ה-120 סומא עוד הספיק לפגוש את העמוד לאחר בעיטה חופשית מ-20 מטרים, אך שריקת הסיום שלחה את השחקנים האוסטרלים לחגוג את העפלה, ולחכות לראות מי תתמודד מולם בפלייאוף העפלה למונדיאל.

טים קייהיל שולח את אוסטרליה לפלייאוף המונדיאל (gettyimages)
טים קייהיל שולח את אוסטרליה לפלייאוף המונדיאל (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי