ארתורו וידאל פרש מנבחרת צ'ילה: הנשמה שלי מרוסקת

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | צילום: AFP

קשר באיירן סיים את הקריירה הבינלאומית: "נתתי הכל, תודה לכולם על השנים בנבחרת". גם המאמן חואן אנטוניו פיצי צפוי להיפרד מתפקידו

(גודל טקסט)
צ'ילה שהיתה בדרך למונדיאל נותרה המתוסכלת הגדולה של ההכרעות בבית הדרום אמריקני. 3:0 בברזיל ו-1:1 בין פרו לקולומביה בתוספת להצגה של ליאו מסי ב-1:3 של ארגנטינה באקוודור חרצו את גורל "לה רוחה" של דרום אמריקה.

מי שהגיעה לגמר גביע הקונפדרציות בקיץ האחרון לא תהיה ברוסיה וקשר הנבחרת ארתורו וידאל החליט לפרוש מהמדים הלאומיים אחרי 98 הופעות ו-25 שערים וגם שתי זכיות רצופו בקופה אמריקה.


"תודה לכולם על השנים בנבחרת, נתתי הכל. הנשמה שלי מרוסקת אבל אני עדיין גאה בכל השחקנים ששיחקתי איתם ובצוות המקצועי", אמר בהודעת הפרישה כאשר עוד לפני המשחק היה ברור שווידאל יפרוש גם אם הנבחרת תעפיל לגביע העולמי וזה היה קורה אחריו.


מי שעוד לא צפוי להמשיך הוא חואן אנטוניו פיצי שכשל עם הנבחרת במאמצי ההעפלה למונדיאל. למרות שהארגנטיני הוביל את הנבחרת לזכיה בקופה אמריקה אשתקד, המטרה הראשית היתה הגביע העולמי ברוסיה ומי שיהיה שם הוא כמובן קודמו בתפקיד חורחה סמפאולי מאמן ארגנטינה שהוביל את הנבחרת הצ'ילאנית לזכיה בקופה ב-2015 כשהיא אירחה את הטורניר.



וידאל, סוף למדים האדומים של צ'ילה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי