בצ'ילה חושפים: סמפאולי חזה את הקריסה כבר ב-2015

שחקני נבחרת צ'ילה
שחקני נבחרת צ'ילה | AFP

המאמן הארגנטינאי שוחח לפני שנתיים עם כתבים מקומיים והזהיר: "הנבחרת לא תעלה למונדיאל 2018, חלק מהשחקנים הולכים ונעשים גרועים", "וידאל זקוק לטיפול רפואי", "סאנצ'ס אוהב להתבודד", "בראבו לא מנהיג"

(גודל טקסט)

הרוחות בצ'ילה עדיין סוערות בעקבות ההדחה במוקדמות המונדיאל והעובדה שאלופת הקופה אמריקה בשני הטורנירים האחרונים נראתה כל כך גרוע במהלך הקמפיין (26 שערי זכות לעומת 27 שערי חובה).

העיתון הצ'יליאני "אולטימס נוטיסיאס" חשף היום (רביעי) את הדברים שאמר חורחה סמפאולי, מאמנה לשעבר של הנבחרת הצ'יליאנית וכיום מאמן נבחרת ארגנטינה, בשיחה חשאית עם עיתונאים בשנת 2015. לפי הדברים המאמן המצליח חזה את הקריסה הצ'יליאנית כבר לפני שנתיים.

"יהיה קשה מאוד לצ'ילה לעלות לגביע העולמי. אחת הסיבות היא הרמה הנמוכה של כמה שחקנים בנבחרת כמו מתיאס פרננדס ומאוריסיו פיניה שכבר לא בכושר הנדרש או אדוארדו ורגאס שהולך ונעשה גרוע יותר".

על וידאל: "הוא זקוק לטיפול רפואי. הוא אוהב את הטיפה המרה ואי אפשר לשלוט בו. באחת הטיסות היו שחקנים שביקשו לשתות בירה והיו כאלה ששתו ויסקי, זה היה וידאל". על אלכסיס סאנצ'ס אמר שהוא אוהב להתבודד ולא מדבר עם אף אחד. הוא האשים את קלאודיו בראבו שהוא לא מנהיג אמיתי.

הבעיה העיקרית בנבחרת היא וידאל שנתפס מתפרע בקזינו כשהוא שיכור. אשתו של קלאודיו בראבו רמזה על כך אחרי הדחת צ'ילה מהמונדיאל. גם חמותו של השוער, פילאר ליזנה, כתבה: "כולם יודעים שהוא הגיע שיכור לאימונים של צ'ילה ועשה הכל כדי למנוע מהתקשורת להשתמש בצילומים שהראו אותו במצב קשה. הוא זקוק לעזרה".

שחקני נבחרת צ'ילה. קריסה צפויה (AFP)
שחקני נבחרת צ'ילה. קריסה צפויה (AFP)

ההתאחדות הצ'יליאנית מחפשת מאמן חדש לנבחרת במקומו של חואן אנטוניו פיצי שהתפטר לאחר ההדחה. בין השמות שהוזכרו נמצאים גם מנואל פלגריני, אדוארדו בריסו, מרסלו גאז'רדו והאורוגוואי מרטין לאסרטה.

בתוך כך, מאמן ארסנל ארסן ונגר מודאג ממצב הרוח של אלכסיס סאנצ'ס אחרי ההדחה מהגביע העולמי. החלוץ כבש רק שער אחד בתשעה משחקים של ארסנל העונה והצרפתי הודה שהוא במצב די עדין: "הוא ציפה לשחק במונדיאל וזו מכה קשה עבורו. לשחק בגביע העולמי זו מטרה של כל כדורגלן ואתה רוצה שהשחקנים שלך יהיו במצב רוח טוב". כזכור, ונגר הודה לפני מספר ימים שהשחקן צפוי לעזוב בינואר ולפי הדיווחים מנצ'סטר סיטי המועמדת המובילה לקלוט אותו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי