זלאטן: "אין ציפיות מנבחרת שבדיה כי אני לא משחק"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | צילום: AFP

איברהימוביץ' סיפק פנינים לקרב הקרב הרותח בפלייאוף מוקדמות המונדיאל בין איטליה לשבדיה (שישי, 21:45, ספורט1). בונוצ'י: "אי העפלה לגביע העולמי? זו לא אופציה". זאזה נפגע והוא בספק לקראת המפגש הראשון

(גודל טקסט)
המפגש הגדול ביותר שיש לשלב פלייאוף מוקדמות המונדיאל להציע הוא הקרב בין איטליה לשבדיה, על הכרטיס לרוסיה 2018, שיתקיים ביום שישי בשעה 21:45 (ישיר בספורט1). האזורי, שסיימו במקום השני ב'בית הישראלי', ינסו להימנע ממבוכה קשה. האיטלקים, שלא הפסידו לשבדים מאז 1998, פספסו רק פעמיים את ההגעה לגביע העולמי כאשר הביקורת על ג'יימפרו ונטורה רק גוברת.


על פי הדיווחים היום (חמישי) עולה כי מאמן האזורי יוותר על לורנצו אינסנייה. קשר נאפולי תורגל בימים האחרונים בהרכב של ונטורה, אך הוא צפוי לשמור על מערך 3:5:2. אחד מסימני השאלה הגדולים ביותר של האזורי, לאונרדו בונוצ'י, סיפר היום: "שבדיה איבדה את השחקן השבדי הגדול ביותר בהיסטוריה, זלאטן איברהימוביץ', אבל הם נבחרת נהדרת ויעילה. חשוב שנישאר מאוחדים לקראת המטרה שלנו, כי אי העפלה לגביע העולמי היא לא אופציה. זה נכון שהכדורגל האיטלקי לא נמצא בתקופה הכי טובה שלו, אבל יש לנו את היכולות לשנות את המצב. המשחק מול נבחרת ספרד יצר אצלנו בעיות, אבל עשינו חשבון נפש. אעשה הכול כדי לעזור לשחקנים הצעירים לפרוח. גם בפעם האחרונה שאיטליה זכתה במונדיאל היה כאוס לפני הטורניר".



דניאלה דה רוסי הוסיף: "ההיעדרות של זלאטן עוזרת וגם מסבכת את המצב ולא הייתי רוצה לשחק מולו גם אם הוא עם רגל שבורה. הנבחרת השבדית מאוד בלתי צפויה, יש להם שחקנים איכותיים בכל עמדה. שיחקתי בשלושה גביעי עולם כבר, אני לא מתכנן להפסיד את הרביעי". מאוחר יותר, סימונה זאזה נפגע במהלך האימון של האזורי והוא בספק רב לקראת המפגש הראשון מול שבדיה. בצוות הרפואי יעשו מאמצים כדי להכשיר את חלוץ ולנסיה, שנמצא בכושר הבקעה נהדר במדי העטלפים.



vs. | #SwedenItaly

Work on the eve of tomorrow's away leg. The #Azzurri's is scheduled to land at 19:20 CET in Stockholm. #VivoAzzurropic.twitter.com/yiUcwHLRD5

— Italy (@azzurri) 9 בנובמבר 2017



אצל השבדים, מי שבחר לתת את הזווית שלו לקראת המשחק הוא דווקא זלאטן, שפרש מהנבחרת. איברהימוביץ' סיפר: "מאז שעזבתי, הנבחרת מסדרת טוב כי היא משחקת ללא לחץ. הציפיות מהם ירדו וזה עוזר. מדובר בנבחרת קבוצתית וצעירה, יש כאן פרויקט שאפתני שיכול לעשות לאיטלקים הרבה צרות. גם אם נבחרת שבדיה תעלה למונדיאל, לא אשוב לשחק במדיה במונדיאל. השחקן הכי טוב שיש לאיטלקים זה מרקו וראטי, בלי שום ויכוח". 


  מסתדרים בלעדיו? זלאטן (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי