מסי במסר לסמפאולי? "ברור שמגיע להיגוואין להיות בנבחרת"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

קפטן האלביסלסטה הביע תמיכה בחלוץ יובנטוס, שלא זומן לאחרונה על ידי המאמן: "כל סוף שבוע הוא מראה בקבוצה שלו למה הוא מסוגל".הפרעוש נפרד מהנבחרת והמריא לברצלונה

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה גברה היום (שבת) 0:1 על נבחרת רוסיה שתארח את המונדיאל בקיץ הקרוב, במשחק הכנה שנעקה באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה.

למרות היכולת הלא משכנעת, הקפטן ליאו מסי שהשלים 90 דקות נשמע מרוצה מהניצחון: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה ובמחצית השנייה היה קשה יותר, כי לא הצלחנו להחזיק בכדור. אבל תמיד טוב לנצח כדי להתחזק. יש לנו מספיק זמן עד המונדיאל כדי להתחזק במשחק ובשיטה שהמאמן רוצה להנחיל לנו".

הפרעוש התייחס לכובש השער היחיד במשחק בדקה ה-86, סרחיו אגוארו, שהוביל בסופו של דבר לניצחון על רוסיה: "זה יפה וחשוב מאוד. הוא עושה את זה במנצ'סטר סיטי ועושה את זה גם כאן בנבחרת. אני שמח מאוד בשביל זה".


היגוואין. זכה לתמיכה ממסי (Gettyimages)

כשנשאל לגבי גונסאלו היגוואין שלא זומן לאחרונה לנבחרת על ידי חורחה סמפאולי, מסי בחר להביע תמיכה בחלוץ יובנטוס: "ברור שמגיע לו להיות בנבחרת. מעבר לחברות בינינו, הוא מראה למה כל סוף שבוע בקבוצה שלו".

נבחרת ארגנטינה תקיים משחק ידידות נוסף מול נבחרת ניגריה ביום שלישי הקרוב, אך מסי לא ייקח בו חלק לאחר ששוחרר מהסגל של סמפאולי. הפרעוש כבר עזב את מחנה האלביסלסטה והמריא בחזרה לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי