איסקו שוחרר מהמשחק ברוסיה, כנראה יהיה כשיר לדרבי

איסקו חוגג עם ג'ורדי אלבה
איסקו חוגג עם ג'ורדי אלבה | AFP

הקשר נפצע ב-0:5 של נבחרת ספרד על קוסטה ריקה, אולם ככל הנראה יעמוד לרשות ריאל מדריד מול אתלטיקו בשבת. קפה שערך בכורה בשער "לה רוחה": "אני טוב בזכות מה שאני עושה על המגרש, לא כי יש שמועות על מעבר"

(גודל טקסט)

"תנו למונדיאל להתחיל מחר", זו הייתה הכתרת של "מארקה" אחרי ה-0:5 הסוחף של ספרד על קוסטה ריקה אמש. "לה רוחה" הגיעה בסגל מרענן שכלל בין הקורות את קפה בהופעת בכורה במקום דויד דה חאה, גם המגן הימני אלברו אוריוסולה זכה להזדמנות וחלוץ לאציו לואיס אלברטו בן ה-25 זכה גם כן לדקות בכורה, ולצדם כיכבו גם דויד סילבה עם צמד, אנדרס אינייסטה שהיה הכובש האחרון במשחק ועוד בחצי הראשון הרשיתו ג'ורדי אלבה ואלברו מוראטה.

למרות החגיגות, בנבחרת ובעיקר בריאל מדריד מודאגים אחרי שאיסקו ספג בעיטה חזקה בשריר הירך מקנדל ווסטון מקוסטה ריקה ועלול להחמיץ את המשחק נגד אתלטיקו מדריד ב-18 בנובמבר. בכך איסקו מצטרף לגארת' בייל שביום שישי הודיעו הבלאנקוס על כך שייעדר חודש נוסף. איסקו אמור היה לשחק עם ספרד בסנט פטרסבורג מול רוסיה בהמשך השבוע, אבל שוחרר מהנסיעה בעקבות הפציעה. מוראטה טען שהפציעה אינה נראית רצינית והבלאנקוס בשלב זה לא יכולים לאשר כי אכן יעמוד לרשות זינדין ידאן בשבת בדרבי, אולם הוא חוזר כעת להמשך טיפול אצל הצוות הרפואי של קבוצתו וההערכה היא כי יוכל לשחק.

לופטגי אמר בסיום: "איסקו גרר פציעה כבר מהמשחק נגד ג'ירונה ונפצע שוב. לפני שיצא הוא הראה כדורגל מצוין והוא עוד יראה כדורגל טוב יותר בעתיד. אני מרוצה מהמשחק והנבחרת שיחקה כאילו זה משחק רשמי".

כאמור איסקו עלול להצטרף ביציע לגארת' בייל, שסובל מקרע בירך וייעדר לפחות חודש נוסף. מאמנו של בייל בנבחרת וויילס, כריס קולמן, אמר על כך: "סדרת הפציעות של בייל צריכה להדליק אצלו נורה אדומה. הוא חייב לשנות משהו באימונים". גם שחקן העבר של הבלאנקוס, הגרמני אולי שטיליקה שמאמן כיום בסין, אמר על כך: "אריאן רובן נפצע המון פעמים בריאל מדריד ובצ'לסי, אבל בבאיירן מצאו לזה פיתרון. יש קבוצות שלא מוכנות לשמוע דיעות של מומחים מחוץ למועדון. בייל צריך להתייעץ עם ארבעה-חמישה מומחיים עולמיים כדי שיפתרו לו את הבעיה".


דויד סילבה. קשר מנצ'סטר סיטי בכושר פנטסטי (AFP)

ובחזרה ל-0:5 של ספרד על קוסטה ריקה. שוער אתלטיק בילבאו, קפה, שנרשם כשוער ה-45 בנבחרת ה"לה רוחה" בהיסטוריה והשחקן המאה של בילבאו ששיחק בכל הזמנים בנבחרת, התייחס בסיום לאפשרות שיעבור לריאל מדריד "אני רגוע וטוב לי בבילבאו, אבל אני יודע שכותבים עלי בקשר לריאל מדריד. שמח על הבכורה שלי ואני לא עצבני בגלל העתיד שלי. אני טוב בגלל מה שאני עושה על המגרש ולא בזכות השמועות. המאמן ז'ולן לופטגי, דויד דה חאה ופפה ריינה אמרו לי פשוט לעלות לכר הדשא וליהנות". 

קשר מנצ'סטר סיטי, דויד סילבה, הרשים והבקיע כבר 35 שערים ב-117 הופעות, כבש רק שלושה שערים פחות מהחלוץ פרננדו טורס. מאז שלופטגי החל לאמן הוא כבש 11 שערים ב-15 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי