צפו: 3:3 לספרד ברוסיה, קיארטנסון כבש, 2:2 לצרפת בגרמניה, ארגנטינה הפסידה

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | AFP

ידידות: מארחת המונדיאל הפתיעה, חלוץ מכבי ת"א כבש את השני שלו במדי איסלנד, ב-1:1 דרמטי מול קטאר. לקאזט להט עם צמד על חשבון אלופת העולם, שניצלה בתוספת הזמן. האלביסלסטה הובילה 0:2 אך נכנעו 4:2 לניגריה

(גודל טקסט)
אחרי ההדחה הסנסציונית של נבחרת איטליה, שאר הנבחרות מקיימות הערב (שלישי) משחקי ידידות. במוקד: קולומביה הביסה את סין. וידאר קיארטנסון שבר בצורת וכבש במדי איסלנד. מאוחר יותר, ארגנטינה, ללא ליאונל מסי, נכנעה לנבחרת ניגריה וג'ון אוגו. ספרד סיימה רק ב-3:3 מול רוסיה. צרפת וגרמניה סיפקו מפגש ענק. לעומתן, אנגליה וברזיל אכזבו עם 0:0 פושר.   


ארגנטינה – ניגריה 4:2
ללא מסי, שכבר המריא לברצלונה אחרי ה-0:1 על רוסיה, סגנית אלופת העולם התקשתה מול היריבה מאפריקה. זה התחיל טוב עבור האלביסלסטה כשאבר באנגה כבש את הראשון בכדור חופשי בדקה ה-28 וסרחיו אגוארו הכפיל ל-0:2 שמונה דקות לאחר מכן, עם שערו ה-36 במדים הלאומיים שהציב אותו במקום השלישי בכל הזמנים ברשימת מלכי השערים של נבחרת ארגנטינה. ואם כבר אגוארו, לפי מספר דיווחים בארגנטינה, חלוץ מנצ'סטר סיטי לא עלה למחצית השנייה לאחר שהתעלף בהפסקה והובהל לבית החולים בקארסנודר.



למרות הכול, ניגריה לא ויתרה ובדקה ה-44 קלצ'י איהנאצ'ו צימק בכדור חופשי משלו ובישל בפתיחת המחצית השנייה תוך שתי דקות לאלכס איוובי (52) ובריין אידווו שהפכו ל-2:3 לסופר איגלס. קשר ארסנל השלים צמד בדקה ה-73 וחתם את תוצאת המשחק. ג'ון אוגו השלים 90 דקות במדי המנצחת, כשחברו להפועל באר שבע טוני וואקמה ישב על הספסל ולא שותף.



גרמניה – צרפת 2:2 

בזמן שדידייה דשאן ספג ביקורת בעקבות ההתעלמות מקארים בנזמה, אלכסנדר לקאזט נתן לטריקולור חומר למחשבה בתור היורש בחוד הצרפתי. חלוץ ארסנל עמד במוקד סערה, כשכבש בדקה ה-33 מספק עמדת נבדל אחרי בישול של אנתוני מרסיאל. טימו ורנר החזיר את הגרמנים לעניינים בדקה ה-56. הצעיר הכניע בקלות את סטיב מנדאנדה אחרי בישול של מסוט אוזיל. לקאזט השלים צמד בדקה ה-71, הפעם בזכות בישול של קיליאן אמבפה. האחרון הותיר את חלוץ ארסנל לאחד על אחד מול קווין טראפ, שנכנע בקלות. עמוק בתוספת הזמן, לארס שטידנל כבר 2:2 דרמטי עם שער בתוספת הזמן, ששמר על המאזן המפלצתי של אלופת העולם, שלא הפסידה ב-2017.


צפו בתקציר


רוסיה – רוסיה 3:3 

ז'ולן לופטגי בחר לתת לתותחים הכבדים לשחק, אך ההגנה שלו קרטעה דווקא מול מארחת המונדיאל. ג'ורדי אלבה כבש אחרי תשע דקות בנגיחה, אחרי הרמה מושלמת של מרקו אסנסיו. סרחיו ראמוס הכפיל בדקה ה-35 עם פנדל מדויק. רוסיה חזרה בזכות שערים של פיודור סמולוב (41)  ואלכסיי מירנצ'וק (51), אך דווקא אז הקפטן שוב הציל. ראמוס שוב כבש בפנדל (53) וסידר לספרדים יתרון נוסף. חשבתם שזה נגמר? סמולוב (71) ניצל בישול של אלכסנדר קוקורין ואיזן שוב. ספרד נעצרת אחרי שישה ניצחונות רצופים אצל מארחת המונדיאל, שהפיחה קצת תקוות ברוסיה לקראת הטורניר. זו הפעם הראשונה שספרד סופגת שלושה שערים מאז ה-5:1 מול הולנד בגביע העולמי האחרון. 



First time in a Formation of such,Tough first half but we came out strong and everyone sacrificed for each other to come out with such a great result .. I'm really proud of the efforts . God is good.God bless Nigeria pic.twitter.com/PyQM0YmFQZ

— John Ogu (@ogujohnugo) November 14, 2017

קטאר – איסלנד 1:1
וידאר קיארטנסון פתח בהרכב של נבחרתו בדוחא, ובדקה ה-26 הגיע רגע התהילה שלו כשירה כדור עומק לפינה הימנית הגבוהה של מארחת מונדיאל 2020, מדובר בשער שני של החלוץ במדי הנבחרת. חלוץ מכבי תל אביב הוחלף במחצית כמו חלק גדול מהשחקנים שפתחו, והמארחת השוותה בתוספת הזמן (90+1) מרגלי מוחמד מונטארי.


Vidar Orn Kjartansson Goal HD – Qatar0-1Iceland 14.11.2017
https://t.co/8tMvK7Xi9k#SofaScore#QAT#ISL

— Soccer Is Life (@FootballLive30) 14 בנובמבר 2017



סין – קולומביה 4:0

הנבחרת של חוסה פקרמן כתשה ללא רחמים. פליפה אדגר כבש את הראשון כבר אחרי שש דקות מבישול של קרלוס באקה, שהכפיל בדקה ה-61. חלוץ ויאריאל המשיך להרשים, כשבישל למיגל בורחה המחליף את השלישי כעבור חמש דקות. בתוספת הזמן בורחה הכפיל את המאזן האישי שלו ונתן לפקרמן חומר למחשבה.


אנגליה – ברזיל 0:0

דווקא אחרי ה-1:3 המרשים על יפן, הסלסאו נעצרו מול נבחרת שלושת האריות. ניימאר, גבריאל ז'סוס ופליפה קוטיניו לא הצליחו לפרוץ את המערך המעובה של גארת' סאות'גייט. אנגליה התקשתה, אך קיבלה יום נהדר מג'ו הארט בין הקורות. אנגליה עם 0:0 שני ברציפות, אחרי המפגש מול גרמניה. ברזיל מקווה שמדובר רק במעצור בקנה. 


צפו בתקציר


בלגיה – יפן 0:1
 

אחת המועמדות הבכירות לקראת רוסיה, צלחה את המפגש מול נבחרת הארץ העולה. נאסר צ'אדלי סידר לבלגים ניצחון יקר עם בישול מבריק לרומולו לוקאקו, שנגח ממטר מול רשת חשופה בדקה ה-72. בלגיה חגגה בצורה מאופקת אחרי מחצית ראשונה פושרת. 





משחקים נוספים: 

סרביה – דרום קוריאה 1:1 

גאבון – בוצואנה 0:0

אוסטריה – אורוגוואי 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי