אפשר כבר להתחיל לפנטז: ברזיל מול אנגליה ומסי נגד ספרד?

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הדרגים למונדיאל נקבעו כמעט סופית וחובבי הכדורגל מוזמנים לחלום. הבתים המרגשים שיכולים לצאת, הנבחרות הגדולות שהידרדרו לדרג משני והצירופים שישעממו את כולם. שבעה חודשים לפני, הכול כאן

(גודל טקסט)
שבעה חודשים פחות יום נותרו עד לשריקת הפתיחה למונדיאל ברוסיה ואחרי הניצחון של אוסטרליה על הונדורוס רק זהות נבחרת אחת נותרה עמומה, כשהלילה (בין רביעי לחמישי, 04:15) תצטרפנה אחת מבין ניו זילנד או פרו.


גם הדרגים כבר כמעט סגורים, מה שמאפשר להתחיל ולפנטז על משחקי הענק הצפויים לנו לקראת הגרלת הבתים ב-1.12. ההגבלות של פיפ"א, במסגרתן אין אפשרות להגריל בית בו חברות שתי נבחרות מאותה יבשת (באירופה אסור יותר משתיים), שומרות חלק מהמשחקים הגדולים לשלבי הנוק-אאוט, אך אף אוהד כדורגל לא נותר מקופח.



תסריט אפשרי למשל יכול להרכיב את ארגנטינה עם מסי שיפגוש את החברים מספרד, בעוד מצרים של מוחמד סלאח תצטרף מהדרג השלישי וסרביה או אוסטרליה מהדרג הרביעי תוכלנה לעשות צרות. גם בית מוות עם ברזיל, אנגליה, שבדיה וסנגל ריאלי בהחלט, כמו גם צרפת/גרמניה, קולומביה, איסלנד ומרוקו.


מסי
מסי. יפגוש את החברים מספרד? (AFP)


רוסיה שובצה לדרג הראשון מתוקף היותה מארחת, וכל 24 הנבחרות מהדרגים הנמוכים ישמחו לקבל אותה. שילוב אפשרי של הרוסים עם שווייץ, אירן והונדורס כנראה לא יגרור אחריו משחקים שהם סולד אאוט. גם פולין שהשתחלה לדרג המוביל עשויה לשעמם אם תוגרל לצד פרו או דנמרק, טוניסיה ודרום קוריאה.


הנבחרות שיעשו היסטוריה הן בראש ובראשונה פנמה, לה תהיה זו הופעה ראשונה בהיסטוריה באליפות העולם, כשבנוסף נרשמו שני ציוני דרך מרגשים – לראשונה העפילו לטורניר היוקרתי שלוש נבחרות סקנדינביות וארבע נבחרות ערביות.


31/32 #WorldCup teams

RUS
BRA
IRN
JPN
MEX
BEL
KOR
KSA
GER
ENG
ESP
NGA
CRC
POL
EGY
ISL
SRB
FRA
POR
ARG
COL
URU
PAN
SEN
MAR
TUN
SUI
CRO
SWE
DEN
AUS

— #WCQ (@FIFAWorldCup) November 15, 2017

הדרגים המלאים
דרג 1: רוסיה, ברזיל, בלגיה, גרמניה, פולין, פורטוגל, צרפת, ארגנטינה.


דרג 2: מקסיקו, אנגליה, ספרד, אורוגוואי, קולומביה, שוויץ, קרואטיה, פרו (אם לא תעפיל דנמרק תתפוס את מקומה).


דרג 3: קוסטה ריקה, שבדיה, טוניסיה, מצרים, סנגל, אירן, איסלנד, דנמרק (סרביה).


דרג 4: סרביה, ניגריה, מרוקו, פנמה, דרום קוריאה, ערב הסעודית, אוסטרליה, ניו זילנד (אם תעפיל).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי