ניימאר: שני סנטימטרים בלבד הפרידו ביני לבין פרישה

ניימאר וג'רארד פיקה
ניימאר וג'רארד פיקה | טוויטר

הברזילאי התראיין בתוכנית THE PLAYERS TRIBUNE אצל חברו מברצלונה, ג'רארד פיקה: "בכיתי אחרי שזוניגה פגע בי במונדיאל הקודם, לא יכולתי להזיז את הרגליים". וגם: מי הפייבוריטיות לזכייה במונדיאל ברוסיה

(גודל טקסט)

ניימאר התראיין היום (רביעי) בשיחה עם חברו לשעבר בברצלונה ג'רארד פיקה כחלק מתוכנית THE PLAYERS TRIBUNE ודיבר על הציפיה שלו מהמונדיאל והרגעים הקשים באליפות העולם ב-2014.

הפציעה הקשה במונדיאל הקודם: "אחרי שזוניגה פגע בי לא הצלחתי להזיז את הרגליים. הרופאים לקחו אותי החוצה והתחלתי לבכות. כאב לי מאוד ולא הרגשתי כלום. לקחו אותי לבית החולים והכאב היה בלתי נסבל. הרופאים אמרו לי: 'מה תרצה קודם, את החדשות הטובות או הרעות?'. עניתי: 'את הרעות'. הם אמרו לי: 'לא תוכל לשחק במונדיאל, זה נגמר עבורך'. אחר כך שאלתי: 'מה החדשות הטובות?'. 'תוכל ללכת', הם ענו. 'שני סנטימטרים ימינה או שמאלה והכדורגל היה נגמר עבורך".

הזיכרונות מהמונדיאל ב-2014: "המונדיאל האחרון לא זכור לי לטובה בשל הפציעה בגב. ראיתי את חצי הגמר מול גרמניה בבית. לקחו אותי במסוק כי הייתי בכיסא גלגלים ולא הייתי מסוגל לזוז. המשחק היה מוזר מאוד. זה יכול לקרות פעם ב-30 משחקים, לא יותר. חשבתי: 'מה קורה פה לעזאזל?'".

המונדיאל ברוסיה: יש לנו נבחרת טובה מאוד ואני מקווה שנזכה בתואר. מבחינתי הפייבוריטיות הן ברזיל, ספרד, ארגנטינה, צרפת וגרמניה".

ניימאר ופיקה (טוויטר)
ניימאר ופיקה (טוויטר)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי