אנגליה מנסה לצרף את לאון ביילי לקראת המונדיאל

לאון ביילי
לאון ביילי | AFP

החלוץ הג'מייקני בן ה-20 של לברקוזן, שמחוזר על ידי קבוצות הפאר ביבשת, מעורר עניין גם אצל גארת' סאות'גייט, שמקווה לשכנעו להצטרף לסגל שלושת האריות כבר למשחקים ברוסיה

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה מקווה לשכנע את לאון ביילי, החלוץ הג'מייקני במוצאו שנחשב לאחד הכוכבים העולים, לשחק עבורה וללבוש את מדי שלושת האריות כבר במונדיאל הקרוב ברוסיה.

ביילי בן ה-20, חלוץ לברקוזן ששיחק בגנק עד לפני כשנה, כבר נחשב לאחד הצעירים הכי מוכשרים בעולם והנתונים שלו מציבים אותו במקום שני בחמש הליגות הגדולות לבני גילו, אחרי קיליאן אמבפה בלבד – כך לפי ל"who scored". ביילי כבש 11 שערים העונה בלברקוזן בכל המסגרות, מהם תשעה שערים בבונדסליגה. 

"סאנדיי פיפל" פרסם שביילי יכול לשחק באנגליה מכיוון ששני הסבים שלו ממוצא אנגלי ולהם דרכון בריטי. הוא יכול גם לשחק בנבחרות בלגיה ומלטה ובעונה הבאה צפוי לשחק בליגה גדולה עוד יותר, לאור הביקוש על ידי קבוצות בפרמיירליג כמו מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וצ'לסי. ביילי עבר מגנק ללברקוזן בינואר 2017 והפך העונה לשחקן הרכב במהרה. התחזית כעת היא על מכירה אפשרית שלו בקיץ 2018 עבור 75 מיליון ליש"ט.


ביילי יצטרף בקרוב? נבחרת אנגליה (AFP)

ביילי שיחק עד כה בנבחרת ג'מייקה עד גיל 23, מה שמאפשר לו לעשות את השינוי ולייצג בבוגרים את אנגליה. קרובים שלו אמרו שאם הוא יקבל הצעה מנבחרת אנגליה וגארת' סאות'גייט יהיה, לו קשה לסרב לה. באנגליה יש מסורת של שחקנים ממוצא ג'מייקי ששיחקו בה, ביניהם קשר נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג הנחשב לחבר טוב של ביילי.

אנגליה אמורה לשחק עם הארי קיין בחוד, אבל לגארת' סאותג'ייט יש אופציות נוספות כמו ג'יימי וארדי (לסטר) ומרכוס ראשפורד (מנצ'סטר יונייטד). כמו כן בסגל הרחב נכללים תמי אברהם (מושאל מצל'סי לסוונזי) ודומיניק סולנקה (ליברפול). ביילי עשוי להיות תוספת איכותית אם יסכים להצטרף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי