שם סוף לשמועות: ניימאר הצהיר שהוא נשאר בפ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב הברזילאי התראיין לראשונה מאז המונדיאל ואמר בהחלטיות שאין לו שום כוונה לעזוב את אלופת צרפת: "העיתונות פמפמה את הסיפור כאילו זה היה קומיקס, אני אוהב את פאריס ואת האוהדים. יהיה כיף לשחק עם בופון"

(גודל טקסט)

הסתיימה סאגת ניימאר לקיץ הנוכחי. אחרי מיליון ספקולציות שהוא עומד לעבור לריאל מדריד, וגם הכחשות על כך מצד אלופת אירופה, השחקן עצמו הצהיר שהוא נשאר בפאריס סן ז'רמן. אגב, האיש המקורב עליו שביצע את עיסקת ניימאר לפ.ס.ז', פיני זהבי, אמר כבר שבועות שכל הידיעות על המעבר לריאל מדריד לא נכונות והוא יישאר בפ.ס.ז'. כעת ניימאר עצמו הצהיר על כך באופן סופי.

ניימאר דיבר לאשונה מאז המונדיאל עם כתבים באירוע צדקה בסאו פאולו ואמר להם: "אני נשאר בפ.ס.ז', יש לי חוזה בקבוצה. היחסים שלי עם הקבוצה טובים מאוד". הכוכב, שהשתתף באירוע צדקה למען ילדיםל האשים את התקשורת שהפכה את הסיפור שלו לכדור שלג שלא היה ולא נברא: "העיתונות פימפמה את הסיפור כאילו זה היה קומיקס ועשתה המון ספקולציות. יותר מדי סיפורים, אבל כולם יודעים עד כמה אני מחבב את נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי, את צרפת ואת האוהדים של הקבוצה. החלטתי להגיע לפ.ס.ז' למען האתגר ולמען רדיפה של המטרות שלי ולא השתנה כלום בראש שלי מאז שהחלטתי לעזוב את ברצלונה".

הדחת נבחרת ברזיל: "אני עצוב מאוד על ההדחה ברבע הגמר נגד בלגיה. ידעתי שהנבחרת שלנו יכולה לזכות בגביע העולמי. היה לנו פוטנציאל לעשות זאת. לצערי זה נגמר, אבל האבל על כך נגמר. אנחנו צריכים לבחור להיות שמחים ויש לנו הרבה סיבות להיות מאושרים".

ניימאר באירוע הצדקה.
ניימאר באירוע הצדקה. "לא השתנה כלום מאז שהחלטתי לעזוב את ברצלונה" (AFP)

העונה החדשה בפ.ס.ז': "אני מצפה כבר לפתיחת העונה החדשה ולהשיג כמה שיותר תארים. יש לנו קבוצה טובה מאוד ואני מאושר שיש לי שחקנים בקבוצה ברמה הכי גבוהה. אני מברך את קיליאן אמבפה על הזכייה בגביע העולמי. דיברנו הרבה במונדיאל ובירכתי אותו אחרי הזכייה".

החתמת ג'יג'י בופון: "זה יהיה כבוד לשחק עם שוער כזה גדול. בזכות ההיסטוריה שלו כשחקן והאישיות שלו. לבופון יש הרבה לתת לנו. אנחנו רוצים לנצל את הניסיון שצבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי