"חבל שסטפן האנט לא גמר אותך אז"

צ'ך נפצע בראשו. האוהדים מתקשים לקבל את המעבר
צ'ך נפצע בראשו. האוהדים מתקשים לקבל את המעבר | צילום: Gettyimages

אוהדי צ'לסי הוציאו את זעמם על פטר צ'ך שבחר לעזוב ליריבה העירונית

(גודל טקסט)

פטר צ'ך סגר אתמול את עסקת העברתו מצ'לסי לארסנל אחרי 11 שנה בסטמפורד ברידג', אבל החתימה לא עברה חלק אצל מספר אוהדי הבלוז, שבמקום להודות לו גילו תגובות חולניות ובין השאר איימו על חייו.

 

צ'ך אמור לפגוש את קבוצתו לשעבר כבר במשחק הראשון של העונה גביע הקהילה ב-2 באוגוסט בוומבלי. דקות אחדות אחרי שהוצג אתמול במדי ארסנל הוא ספג איומים ברצח. האוהדים כינו אותו בוגד ונחש ואחד הציוצים הכי חולניים היה לדברי ה'סאן': "אני אביא את הרובה שלי SR-25 לברידג' כשנשחק נגד ארסנל. זה יהיה נפלא לראות את הדם של צ'ך על כר הדשא".

 

 

צייצן אחר כתב: "תגיד שלום למשפחה שלך בפעם האחרונה לפני שהם הולכים לישון. אתה לא תהיה שם לראות אותם מתעוררים בבוקר נחש אדיוט שכמוך". אוהד נפלא אחר צייץ: "לא מאמין שעברת ל'פאקינג' ארסנל. חבל שסטפן האנט (שחקן רדינג שנכנס בגולגולת שלו ב-2006) לא גמר אותך אז".

 

ערך הוויקפדיה של צ'ך

 

אוהד של צ'לסי נכנס גם לערך הויקיפדיה של צ'ך ותיאר אותו כ"נחש עם קסדה". הגרסה החדשה של הערך ירדה מהאוויר במהירות ותוקנה לישנה. גם מחוץ לאנגליה היו אוהדים שלא קיבלו בשלווה את העובדה שצ'ך נטש ליריבה העירונית השנואה. בכווית שרף אחד מאוהדי צ'לסי את חולצתו של השוער.

 

צ'ך השאיר מכתב לאוהדים בטוויטר בו כתב: "חשבתי שהרגע הזה לא יגיע לעולם. חשבתי שזה יהיה המועדון בו אתלה את הכפפות שלי מאז הגעתי אליו ב-2004 וחייתי בו כל רגע מחיי. החיים לא תמיד מה שאתה מצפה מהם. מאז 2004 היו לנו הרבה הישגים בקבוצה ומעט נפילות. כקבוצה הגענו להישגים ענקיים. בקיץ שעבר הבנתי שיותר אני לא השוער הראשון של הקבוצה. הרגשתי שזו העת ללכת ובמשך העונה האחרונה היה לי ברור שמצבי לא ישתפר. הבנתי עד כמה אני נהנה לשחק כדורגל ברמות הגבוהות ביותר כאשר לא שיחקתי".

 

צ'ך. "לא האמנתי שיגיע הרגע הזה" (gettyimages)

 

צ'ך אמר עוד: "יש לי אותו רעב, מחויבות ורצון להצליח כמו שהיו לי בתחילת הקריירה. אני אוהב אתגרים ואני אוהב לשחק בליגה האנגלית שהיא הטובה בעולם. לכן שוחחתי עם רומן אברמוביץ' ואני רוצה להודות לו מקרב ליבי על כך שנענה לי ושחרר אותי. בלעדיו צ'לסי לא היתה מה שהיא כיום. עשיתי הכל גם למען האוהדים ואני מודה להם".

 

על העובדה שיפגוש את צ'לסי כבר במשחק הראשון של העונה אמר שיש לו רגשות מעורבים: "אחרי 11 שנה עם כל כך הרבה הצלחות עם צ'לסי יהיה קצת מוזר לעמוד בקצה השני של המגרש, אבל כשאתה על כר הדשא אתה משחק תמיד למען הקבוצה בה אתה נמצא".  

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי