נועם דר: "זה כאילו אני עולה לקרב ראשון בקריירה"

נועם דר. תמיד מתרגש לקראת קרבות
נועם דר. תמיד מתרגש לקראת קרבות |

המתאבק הישראלי שיופיע ב-WWE: "מתרגש מאוד, זה אתגר חדש לגמרי

(גודל טקסט)

נועם דר צפוי לערוך היסטוריה קטנה שיהפוך לישראלי הראשון שיהיה חבר מן המניין ב-WWE. דר יהיה אחד משבעת המתאבקים הראשונים שיתחרה בקטגורית המשקל החדשה במשקל של עד 100 ק"ג תהיה בלעדית לתכנית הדגל של החברה – RAW (ניתן לצפות בשידורים בחבילת הערוצים של ספורט1).

 

דר (23), המייצג את ישראל וסקוטלנד מפני שנולד לאב ישראלי ואם סקוטית מוגדר כמקצוען מ-2008, ערך ראיון ראשון לקראת הופעת הבכורה שלו בארגון הבכיר בעולם: "אני תמיד מתרגש לקראת קרבות, אבל הפעם מדובר במקרה מיוחד".

 

 

"זה אתגר אחר לגמרי, ההיאבקות בבריטניה היא די מוגבלת וכל האוהדים מכירים אותנו. פה מדובר על קהל שלא מכיר אותך בכלל, זה ממש כאילו אני עולה לקרב הבכורה שלי".

 

דר. "אוהב כל דבר שקשור ב-WWE"

 

"אני אוהב כל דבר שקשור בארגון הזה", אמר על החתימה ב-WWE. "אני נהנה מהמטרות שמציבים לפנינו ויש אווירה של מקצוענות, מרגישים את זה מהרגע הראשון. יש פה גם הרבה מאמנים שמאפשרים לך ללמוד מגוון סגנונות. אני שמח שאני נמצא במקום הזה בגיל שלי, אני מרגיש שזכיתי".

 

דר גם סיפר על הרגע בו קיבל את השיחה מ-WWE: "אם להיות כנה, לא שמעתי בכלל את הצלצול הראשון, כי ישבתי ושיחקתי פיפ"א עם החברים. אבל אני שמח שזה ככה כי בטוח הייתי חושב שעובדים עלי ומנתק. הכל הגיע משום מקום, הייתי ממש בשוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי