רק רשת: בוזגלו נפעם מהמחווה לבניון, אחמד טיבי הגיב לפרסום סגל הנבחרת

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

הרכש הטרי של בית"ר עדיין לא כשיר לשחק, אך החמיא לקהל: " זה לא דבר שרואים כל יום בכדורגל שלנו". חבר הכנסת נגד חוק הלאום. וגם: כריסטיאנו ג'וניור הצטרף לאקדמיה של יובנטוס וההחמצה המזעזעת של לוקאקו

(גודל טקסט)
מאור בוזגלו נפעם מהמחווה של אוהדי בית"ר ליוסי בניון

מאור בוזגלו, שחתם לאחרונה בבית"ר ירושלים אך עדיין לא כשיר לשחק, פרסם פוסט ברשתות החברתיות והחמיא לקהל הצהוב שחור שהגיע אמש למשחק במושבה, בו כזכור הפסידה הקבוצה מהבירה 4:1 למכבי פתח תקווה. "לצערי הפסדנו, אבל אני חייב לומר שריגשתם. גם העידוד בסיום ובעיקר הכבוד שנתתם ליוסי בניון. זה לא דבר שרואים כל יום בכדורגל שלנו".



לצערי הפסדנו אתמול, אבל אני חייב לומר שריגשתם. גם העידוד בסיום ובעיקר הכבוד שנתתם ליוסי בניון. זה לא דבר שרואים כל יום בכדורגל שלנו @benayoun15pic.twitter.com/nBFGGUy56K

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) 28 באוגוסט 2018


כך הגיב חבר הכנסת אחמד טיבי לפרסום סגל נבחרת ישראל


שליש משחקני ההרכב בנבחרת זכאים להבקיע אבל לא רשאים להקים יישוב בארצם ולהרגיש שווים. #חוק_הלאוםpic.twitter.com/mcjnJHC22I

— Ahmad Tibi (@Ahmad_tibi) 28 באוגוסט 2018


צ'אבי אלונסו חוזר לריאל מדריד

אחרי שראול התחיל לפני מספר ימים רשמית את עבודתו כמאמן במחלקת הנוער של ריאל מדריד, גם קשר העבר של הבלאנקוס צ'אבי אלונסו יעשה זאת הערב כשיאמן הערב את קבוצת "אינפנטיל A" (או ילדים א' אם תרצו) של המועדון. אלונסו בן ה-36 סיים לאחרונה את קורס המאמנים של אופ"א יחד עם ראול ויצטרף לשחקני עבר נוספים שמאמנים במחלקת הנוער הלבנה כמו סנטיאגו סולארי ואלברו בניטו.


אלונסו. חוזר לריאל מדריד (Gettyimages)


המשחק בין ראיו וייקאנו לאתלטיק בילבאו נדחה
משטרת מדריד סגרה את אצטדיונה של ראיו עקב ליקויי אבטחה וראשי "לה ליגה" אישרו שהמשחק ייאלץ להידחות: "ראש עיריית מדריד הודיע לנו שקיים איסור לקיים משחקים באצטדיונה של ראיו החל מה-1.9 בספטמבר עד אשר יושלם השיפוץ. לכן, המשחק בין ראיו לאתלטיק בילבאו במחזור השלישי יידחה למועד לא ידוע".


חשבתם שרומלו לוקאקו היה חלש רק במשחק?
מנצ'סטר יונייטד הובסה אמש 3:0 על ידי טוטנהאם, היה זה הפסד ראשון באולד טראפורד לקבוצה לונדונית מאז ינואר 2014, גם אז עשו זאת התרנגולים, וביקורת רבה נמתחה בשעות האחרונות בעיקר על המנג'ר ז'וזה מוריניו. עם זאת, קשה שלא לתהות גם מה עובר על כוכביו – ולראיה הביצוע המביך של רומלו לוקאקו עוד בחימום. גם במהלך המשחק הוא רשם החמצה מזעזעת, מי שצפה בחימום בוודאי לא הופתע מכך.

If you're thinking that Lukaku had a bad half, you should have seen him training before the game… #MANTOTpic.twitter.com/kbOX16A4zu

— Siraj Datoo (@dats) August 27, 2018

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור הצטרף לאקדמיה של יובנטוס 

אחרי המעבר שהרעיד את עולם הכדורגל הקיץ כשכריסטיאנו רואלדו עזב את ריאל מדריד ליובנטוס, נראה שגם בנו של הכוכב מתרגל לחיים החדשים בטורינו והצטרף לקבוצה עד גיל תשע באקדמיה המפוארת של הקבוצה בה אביו משחק. עכשיו הגברת הזקנה יכולה להיות רגועה גם לגבי העתיד הרחוק.


https://t.co/rFIvE9r0oL – Ikuti Jejak Ayahnya, Cristiano Ronaldo Jr Gabung U-9 Juventus pic.twitter.com/gvlHxOuS6J

— Bola (@Bolanet) August 28, 2018


בסן אנטוניו נפרדים ממאנו ג'ינובילי
בסן אנטוניו ספרס נפרדו אתמול (שני) בערב ממי שהיה בורג מרכזי בקבוצה ב-16 השנים האחרונות, מאנו ג'ינובילי שפרש רשמית ממשחק פעיל. הארגנטינאי המופלא תולה את הנעליים בגיל 41 אחריי קריירה ענפה במהלכה זכה בארבע אליפויות NBA במדי הספרס. לשם כך, הוציא המועדון קליפים עם ביצועיו על הפרקט לאורך השנים וגם עם תרומתו לקהילה. אנחנו עוד נתגעגע, זה בטוח.

Always giving back to the San Antonio community #GraciasManupic.twitter.com/XVhbrmlaml

— San Antonio Spurs (@spurs) August 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי