ישראל הפסידה 67:65 לאסטוניה, אבל עלתה לחצי הגמר

בר טימור נבחרת ישראל | פיב"א

הנבחרת של בית הלחמי חזרה מפיגור דו ספרתי ואיבדה יתרון זהה בדרך לשלב הבא בטורניר המוקדמות הטרום-אולימפי. סורקין (18 נק' ו-9 ריב') וטימור (15 נק' ו-5 אס') בלטו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות המשכנעים על צפון מקדוניה וצ'כיה, פוגשת הערב (שלישי) נבחרת ישראל את אסטוניה הביתית. ישראל תנסה להישאר מושלמת בטורניר המוקדמות הטרום-אולימפי בדרך לשלב הבא ומשחקי ההכרעה בפולין, בידיעה שגם הפסד עד 23 הפרש יביא אותה לשם, כשהפסד עד 7 הפרש יעניק את המקום הראשון בבית.

בנבחרת סירבו לדבר על היריבות שמחכות בחצי הגמר, אך אם לא תהיה הפתעה גדולה מי שיעמדו בינה להופעה בטורניר הקדם אולימפי יהיו פולין שתארח את משחקי חצי הגמר והגמר, ובוסניה שהופיעה בסגל מלא ומרשים. האסטונים, מנגד, הפסידו במשחק הראשון לצ'כיה ולאחר מכן הביסו את צפון מקדוניה החלשה, כששום תוצאה פרט לניצחון הערב לא תשאיר להם סיכוי לעלות לשלב הבא.

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל עם המאמן אריאל בית הלחמי
נבחרת ישראל קרובה לשלב הבא | אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1:

רומן סורקין קלע את הנקודות הראשונות של ישראל שנקלעה לפיגור בשלב מוקדם של המשחק. ארתור קונוצוק ניצל הגנה לא מספיק טובה של הנבחרת בלבן וקרא לפסק זמן ראשון של אריאל בית הלחמי ב-5:10 לאסטונים. קונצוק המשיך לצלוף והפעם עם שלשה העלה את אסטוניה לדו-ספרתי ביכולת רעה בהתקפה של הישראלים. ים מדר ובר טימור הצטרפו לסנטר הישראלי עם נקודות ראשונות משל עצמם, יאיר קרביץ חדר עד הטבעת והפער נחתך ל-5 בלבד. קספר טרייר החזיר את אסטוניה לעניינים עם הטבעה ושלשה בדרך ל-12:20 של אסטוניה.

רבע 2:

גבי צ'אצ'אשווילי פתח את הרבע השני עם נקודות מהקו והוסיף סל נוסף מתחת לטבעת, לפני שטרייר השתיק עם צליפה מחוץ לקשת. נתנאל ארצי וטימור קלעו מהצבע והפער ירד ל-4 בלבד עם פסק זמן ראשון של האסטונים. טימור המשיך את היכולת הנהדרת מתחילת הטורניר ועם סל מחוץ לקשת צימק לנקודה בלבד. שלשה אדירה של רועי הובר השוותה ל-32:32 וקרא לפסק זמן אסטוני נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי