אורן אהרוני: "ההפסד מאכזב, אך גאה באיך שחזרנו למשחק"

דוברת קלע על הבאזר והוריד למינוס 13 | אתר רשמי, פיב"א

מאמן נבחרת העתודה סיכם את ה-84:75 לספרד בחצי גמר אליפות אירופה: "השחקנים הראו אופי כמו בכל הטורניר הזה". דוברת: "נתנו את כל מה שהיה לנו"

(גודל טקסט)

אחרי חמש שנים, נבחרת העתודה של ישראל נפרדת מתואר אלופת אירופה. הנבחרת שהפסידה בגמר 2017 וזכתה בגביע בשנתיים שלאחר מכן קיוותה להעפיל לגמר רביעי ברציפות, אך נכנעה הערב (שבת) בחצי הגמר לספרד 84:75. היריבה החזקה כבר הובילה ב-18 הפרש במהלך ההתמודדות, אך למרות שישראל חזרה לצימקה לחמש הפרש בלבד ברבע האחרון, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

המאמן אורן אהרוני אמר לאחר ההפסד: "הפסדנו בחצי הגמר וזה תמיד מאכזב. אני נותן קרדיט גדול לשחקנים שלנו שהראו אופי יוצא מן הכלל, כמו בכל הטורניר הזה, ונגד קבוצה ברמה באמת גבוהה שצריך לתת לה את הקרדיט. הם קלעו סלים גדולים שהכריעו את המשחק. זה מאכזב, אבל גאווה גדולה במשחק שעשינו ובאיך שחזרנו למשחק. צריכים להרים את עצמנו ולהכין את עצמנו למחר (המשחק על המקום השלישי)".

נועם דוברת, נבחרת העתודה
התצוגה שלו לא הספיקה. דוברת | קובי אליהו

נועם דוברת להט עם 26 נקודות, שלא הספיקו כדי להצעיד את ישראל לגמר. כוכב הנבחרת אמר בסיום: "הורגש אחרי ההפסד שבאנו ונתנו את כל מה שהיה לנו, לצערנו זה לא הספיק. נפלנו קצרים מולם, זו נבחרת מצוינת ואיכותית. מחר זה משחק חשוב על מדליה, חייבים לנקות את ההפסד מהראש ולנצח כי הקבוצה שתבוא יותר רעבה ופחות מרוכזת בהפסד תזכה במדליה. נבוא לעשות את זה בכל הכוח, מחר יום חדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי