ניצחון אחד מהתואר: אטלנטה ברייבס עלתה ל-1:3 על יוסטון בוורלד סיריס

שחקן אטלנטה ברייבס וויל סמית | GettyImages, Kevin C. Cox

הברייבס ביצעו קאמבק, הפכו פיגור לניצחון 2:3 ורחוקים משחק אחד מזכייה בתואר ראשון מאז 1996. שני הומרים רצופים באינינג השביעי הפכו את התוצאה

(גודל טקסט)

שנות ה-90 היו תור הזהב של אטלנטה ברייבס, אבל הקבוצה השכילה לזכות רק בתואר אחד – ב-1996. 25 שנים חלפו, אף אחד לא ראה את זה מגיע, אבל הברייבס עשויים לרשום כבר הלילה (בין ראשון לשני) זכייה בוורלד סיריס, לאחר שניצחו את יוסטון 2:3 ועלו ל-1:3 בסדרה.

כמו בכל פלייאוף, הגיבורים מגיעים מכיוון לא צפוי. קייל רייט, לשעבר בחירת סיבוב ראשון בדראפט, ערך רק שתי הופעות על הגבעה העונה. ועדיין, הוא נכנס כבר לאחר שליש אינינג כדי להציל את המצב לאחר פתיחה רועדת של דילן לי, והגיש ארבעה אינינגים ושני שליש. הוא לא זכה בניצחון מאחר שיצא כשהברייבס עדיין היו בפיגור 2:0, אבל בצד של ההגשה ה-W רשום על שמו.

בצד החובטים, הברייבס חייבים תודה לחורחה סולר ודנסבי סוונסון. סולר נכנס כמחליף באינינג השביעי ומיד חבט להומראן שהשווה ל-2:2. סוונסון היה החובט הבא ולאחר שני סטרייקים ופאול ירה ליציעים והעניק לאטלנטה 2:3 יקר. הבולפן המצוין של הברייבס בראשות הקלוזר וויל סמית' שמר על התוצאה, ואטלנטה מתחילה להכין את הבמות.

הלילה ב-2:15 יתקיים משחק 5 בסדרה. טאקר דיווידסון יגיש לאטלנטה, פרמבר ואלדז ינסה להציל את הסדרה עבור האסטרוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי