ללא בירוקרטיה: כך שופטי הכדורגל יקבלו דמי אבטלה

אלי חכמון
אלי חכמון | מאור אלקסלסי

בעקבות המצב במשק, מאות שופטי הכדורגל יצאו לחל"ת ואמש סוכם כי הם יחזרו לעבוד בצורה סדירה בתום המשבר. בנוסף, ההתאחדות לכדורגל תגיש לביטוח לאומי פניה קבוצתית בשם כל השופטים

(גודל טקסט)

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והמשבר במשק, מאות שופטי כדורגל יצאו לחופשה ללא תשלום והם זכאים לתשלום מביטוח לאומי. אמש (שלישי) הגיעו ההסתדרות הלאומית ו-ועד השופטים לסיכום עם ההתאחדות לכדורגל כי בתום המשבר יחזרו כל השופטים לעבודה סדירה.

בנוסף לכך הושג סיכום באשר לנוהל הגשת הפניה לתשלום מהביטוח הלאומי. במקום שכל שופט יפנה באופן עצמאי לביטוח וידאג לעצמו בנפרד, תגיש ההתאחדות לכדורגל פניה קבוצתית בשם כל השופטים.

רן קונפינו, מנהל המחלקה המשפטית בהסתדרות הלאומית, אמר: "אני מודה למנכ"ל ההתאחדות רותם קמר ולמנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר כי גילו נכונות לסייע ביחד לציבור השופטים הרחב ובכך להבטיח להם הכנסה בסיסית בתקופה קשה זו. כמו כן נכונותם לפנות באופן מרוכז וישיר לביטוח הלאומי תחסוך גם לשופטים וגם לביטוח הלאומי טרחה רבה ובזבוז זמן. אני קורא לכלל המעסיקים במשק לאמץ את רוח שיתוף הפעולה יחד עם ההסתדרות הלאומית".

אורן ברנשטיין, יו"ר ועד השופטים, הוסיף: "הצלחנו לחסוך פרוצדורה מיותרת מקרוב ל-1,000 שופטים אשר תחת הגעה פרטנית למשרדי הביטוח הלאומי או פניה באמצעות האינטרנט יקבלו את שמגיע לנו ללא בירוקרטיה מיותרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי