איתי שכטר רותח: "שאלוהים ישלם לך, אתה האפס הכי גדול"

מחכה להזדמנות. איתי שכטר | מאור אלקסלסי

חלוץ הפועל באר שבע לא הצליח להישאר אדיש לפוסט הקיצוני של פרופסור אמיר חצרוני, שביזה את חללי צה"ל. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

איתי שכטר היה נסער במיוחד אתמול (שני) וזאת בעקבות מי ש"כיכב" בכותרות, פרופסור אמיר חצרוני, שהותקף באשדוד על ידי קטין שהשליך עליו כיסא בזמן שידור לייב בפייסבוק. הפרופסור נפצע בראשו ואחרי שקיבל טיפול רפואי, הוא תקף: "היו צריכים להישאר במערות, זה מה שאני מקבל פה באשדוד. קיבינימט, כל החיים שלי אני אגיד שאתם צריכים לחזור למרוקו".

שכטר התבטא בחריפות נגד חצרוני, אך לא התייחס לתקרית האלימה אלא לפוסט המקומם שכתב. ערב לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, חצרוני שיתף תמונה שלו מחייך על רקע קברי חללי צה"ל בהר הרצל וביזה את צה"ל כשכתב: "לכבוד יום הזיכרון המתקרב קפצתי להר הרצל לצלם סרטונים משעשעים על חללי צה"ל. בשנים קודמות צחקתי בעיקר על אהבלים שהתנדבו לצנחנים במקום ללכת לקב"ן ולהוריד פרופיל ל-21 וגמרו בתוך ארון". 

שכטר לא הצליח להישאר אדיש לדבריו של הפרופסור השנוי במחלוקת: "אתה האפס הכי גדול בעולם. שאלוהים ישלם לך, שונא ישראל". הפוסט של חצרוני צרם לחלוץ הפועל באר שבע, שמוקדם יותר במהלך היום התפאר בהישג של אחיו הבכור שמשרת את המדינה ומגן על אזרחים בתור פקד במשטרת ישראל. שכטר שיתף את עשרות אלפי העוקבים שלו באינסטגרם מדוע הלב שלו התפוצץ מגאווה כשהעלה צילום של תעודת הערכה והוקרה שקיבל פקד נדב שכטר, לאחר שנבחר כמצטיין תחנתי לרגל יום העצמאות.

הסטורי שהעלה שכטר
הסטורי שהעלה שכטר | מסך, אינסטגרם
איתי שכטר גאה באחיו הבכור נדב
איתי שכטר גאה באחיו הבכור נדב | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי