השיקום נמשך: צפו ב-0:2 של ברזיל על מקסיקו

הברזילאים חוזרים לעצמם
הברזילאים חוזרים לעצמם | צילום: AFP

הכנה: קוטיניו וטארדלי העניקו לסלסאו ניצחון עם שובם הביתה

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל גברה הלילה (ראשון) 0:2 על מקסיקו במשחק הכנה לקראת פתיחת קופה אמריקה בסוף השבוע הקרוב.

 

עבור הברזילאים, לא היה זה עוד משחק ידידות. אולי לא עוד משחק. לראשונה מאז המונדיאל המאכזב, שזכור בשל התבוסה 7:1 לגרמניה בחצי הגמר, שבה הסלסאו לשחק בארצה. ולכן החשיבות של הניצחון.

 

הברזילאים שלטו במפגש והבקיעו את שני השערים עד הדקה ה-37. הראשון אחרי מבצע אישי מבריק של קוטיניו, השני אחרי צירוף יפה בין אליאס לטארדלי, כשהראשון מבשל לאחרון שער קל.

 

דונגה מגיע לקופה עם סגל לא מלא. מרסלו, אוסקר ורוביניו פצועים. השניים הראשונים כבר מחוץ לסגל של הנבחרת, האחרון ייבדק בקרוב ואז תתקבל החלטה סופית בעניינו. גם ניימאר נעדר הערב בגלל גמר האלופות אתמול, אך יצטרף בהמשך השבוע לחבריו.

מהלך המשחק:

דקה 28

0:1 ברזיל: קוטיניו מקבל מסירה באגף שמאל, על סף הרחבה. קשר ליברפול נותן לכדור לעבור אותו, מסתובב במקום ומטעה את השומר שלו, חודר לרחבה ומזווית 0 מכניע את קורונה. יופי של שער.


קוטיניו. איזה סיבוב (AFP)

דקה 37

0:2 ברזיל: אליאס משחק עם הגנת מקסיקו עד שהוא מוצא את טארדל חופשי לגמרי ברחבה, החלוץ לא מתבלבל ובנגיעה מוצא את הרשת מארבעה מטרים.


טארדלי. אחד השערים הקלים בקריירה (AFP)

הרכבים:

 

ברזיל: ג'פרסון, דנילו (פאביניו 46), מירנדה, ד. לואיז, פ. לואיז, פרד (פ. אנדרסון 83), פרננדיניו, אליאס (קאסמירו 78), וויליאן (ד. קוסטה 74), טארדלי (פירמינו 59), קוטיניו (ריביירו 70)

 

מקסיקו: חוזה קורונה, קורל (פלורס 46), מארקס, דומינגס, אלדרטה, איילה (סאלסדו 46) אוסונה (פביאן 46), גואמס (מדינה 67), חזוס קורונה (מונטס 76), חימנס (וואוסו 65), הררה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי