עוד לפני החגים: מנדיונדו פוטר מהפועל ת"א

מנדיונדו. כבר נגמר
מנדיונדו. כבר נגמר | צילום: אסף קליגר

כצפוי הספרדי סיים תפקידו, באדיר ישמש כמאמן זמני. בולוני היה במו"מ

(גודל טקסט)

זה היה באוויר בימים האחרונים אך כעת הפך לרשמי. הפועל ת"א הודיעה: ססאר מנדיונדו פוטר וסיים תפקידו אחרי שני מחזורים בלבד. וואליד באדיר ישמש כמאמן זמני עד מציאת המאמן.

 

הבעלים, אמיר כבירי, התייחס להחלטה: "לאחר לבטים שארכו מספר שבועות, קיבלנו החלטה לסיים את הקשר עם מנדיונדו וחאבייר. אני רוצה להודות לשניים על התקופה בהפועל ומאחל להם בהצלחה בהמשך. לצערי הרב, העקרונות והדרישות המקצועיות שהוגדרו עוד בטרם מינינו מאמן, שעל יישומם בפועל עמדתי ואמשיך לעמוד, לא באו לידי ביטוי בשלושת החודשים מאז מנדיונדו החל לעבוד. אני הבעלים והאחריות על כך היא שלי. את ההחלטה אני מקבל בלב שלם ובהתאם למה שנכון להפועל תל אביב ולא לפי דעת הציבור. יש לי מחויבות לאוהדים שהביעו אמון בקבוצה ורכשו מנויים, ולעוד אלפים רבים שמלווים את הקבוצה. איני יכול להישאר אדיש למצב בו אני מודע לכך כי הדברים אינם מתנהלים בהתאם לדרישות ולעקרונות שצריכים להיות בראש מעייניו של כל עובד ועובד במועדון, כל אחד בתחומו, אשר עליהם לא אתפשר גם בעתיד.

 

 

בימים הקרובים נגבש החלטה על זהות המאמן החדש. לא ייעשה שום צעד. תחת לחץ ונעשה כמיטב יכולתנו לבחור באיש מקצוע הנכון להוביל את המועדון ולעמוד במטרות המקצועיות אשר הצבנו לעצמנו העונה".

 


מנדיונדו אחרי התבוסה לק"ש (עדי אבישי)

 

הספרדי הגיע בקיץ בקול תרועה, אך לא השיג ולו ניצחון אחד במשחקי גביע הטוטו כאשר את הליגה פתח עם 0:0 בטדי נגד בית"ר ירושלים ולאחר מכן הובס עם הפועל 3:0 על ידי קריית שמונה במחזור החולף.

 

"מנדיונדו בהלם הוא לא הבין מאיפה כבירי מנחית עליו את הפיטורים וכועס מאוד על המהלך", כך אמרו מקורבי המאמן הספרדי המפוטר לאחר השיחה מכרעת עם אמיר כבירי. מנדיונדו לא הבין את הרמזים באמצעי התקשורת והחליט להתעלם מהסימנים בדרך וכעת ישלם במשרתו. הפועל תל אביב תשלם לספרדי עוד שש משכורות שעלותם מוערכת במעלה מ-800 אלף שקל כפי שסוכם בחוזה בין הצדדים.

 


בולוני. היה מועמד (Gettyimages)

 

לספורט1 נודע כי כבירי כבר במהלך חודש יולי בדק מועמדים אחרים ואף היה במו"מ מתקדם עם לאסלו בולוני הרומני  שהעדיף לחתום בסופו של דבר באל איתיחאד מערב הסעודית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי