ונגר: "ההפסד לווסטהאם זו תאונה עבורנו"

ונגר. סיפק שלל תירוצים
ונגר. סיפק שלל תירוצים | צילום: Gettyimages

מאמן התותחנים תירץ לאחר ההפסד הביתי. צ'ך: "טעיתי ואנחנו בלי נקודות"

(גודל טקסט)

הזכייה במגן הקהילה בשבוע שעבר העלתה את רף הציפיות מארסנל לעונה הקרובה, אלא שארסן ונגר חזר להיות הלוזר המוכר והשוער פטר צ'ך אותו רכש נחתך בציוצים של אוהדי ארסנל ואחרים שירדו על הביצועים הכושלים שלו בהפסד היום לווסטהאם (2:0).

 

ונגר הודה לאחר ההפסד לפטישים: "לא שיכנענו במשחק. לא מבחינה הגנתית ולא מבחינה התקפית. ידעתי שזה יהיה משחק מסוכן. חבל שלא פעלנו לפי המחשבה שאם אתה לא יכול לנצח לפחות אל תפסיד". 

 

 

המשחק היה כל כך גרוע מבחינת ארסנל, עד שפרנסיס קוקלן לא זכה באף תאקל. זו גם הפעם הראשונה בה ארסנל ספגה צמד מאז פברואר. פטר צ'ך שספג פעמיים שמר על רשת נקייה לפני המשחק ב-17 מתוך 25 משחקים אחרונים – אבל כנראה ששינוי קבוצה גם משנה מזל.

 

ונגר לא התבייש גם להשתמש בתירוצים: "מבחינה של כושר ידענו שווסטהאם לפנינו. הם שיחקו במשחקים רשמיים שזה לא אותו דבר כמו משחקי הכנה. זו היתה תאונה עבורנו. כולם אמרו שננצח, אבל עדיין הפסדנו. אנחנו צריכים להפסיק לחשוב על מה אנשים אומרים לנו ולהתרכז ביכולת שלנו". 

המנג'ר הצרפתי נשמע מאוכזב: "בפרמיירליג אתה אף פעם לא מופתע. היום פגעו בנו מנטלית. יש לנו עכשיו הזדמנות להשיב על ההפסד הזה", אמר ונגר. במחזור הבא משחקת ארסנל בדרבי נוסף נגד קריסטל פאלאס בסלהרסט פארק. ונגר טען בסיום שארסנל לא צריכה להתחזק. "נקנה רק אם נצטרך פתרון דחוף לבעיה מסוימת. אסור לנו להיכנס עכשיו לפאניקה ולעשות קניות חפוזות". 

השוער פטר צ'ך צייץ בתום המשחק ולקח אחריות על יכולתו: "משחק ראשון כזה לא היה בתכנון – טעות ובלי נקודות. מחר יום חדש להתכונן למשחק הבא".


התגובות על ההפסד של ארסנל ועל היכולת של צ'ך בטוויטר היו רבות. גארי לינקר צייץ: "אולי ונגר עכשיו חושב שזו היתה טעות להחתים את צ'ך". 


ריו פרדיננד צייץ: "לטובת צ'ך כדאי מאוד ארסנל תחזור לעצמה".

ווסטהאם אומנם הודחה מהליגה האירופית על ידי אסטרה ג'יורג'יו הרומנית אחרי שעלתה עם הרכב טלאים, אבל במשחק הרשמי הראשון שלו הדהים סלאבן ביליץ' מנגר ווסטהאם עם ניצחון נדיר באמירויות ואמר: "כולם היללו ושיבחו את ארסנל כך שלהגיע לכאן ולקחת שלוש נקודות זה מבצע ענק שלנו".

ביליץ' מאמן עם הרבה אומץ לב העלה את ריס אוקספורד, ילד בן 16 למשחק שאמר: "הייתי צריך לצבוט את עצמי. זה היה חלום עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי