"כל המנויים של מכבי יהיו במשחק נגד באזל"

שומר כוחות לקראת הסופר-קאפ. סלבישה יוקאנוביץ'
שומר כוחות לקראת הסופר-קאפ. סלבישה יוקאנוביץ' | צילום: עדי אבישי

הצהובים במסר מרגיע למחזיקים במינוי. בכורה בגביע הטוטו לחביב אוחיון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נכנסת לקצב של שישה משחקים בתוך שבועיים, כאשר כשתארח מחר (20:50) באצטדיון בלומפילד במסגרת גביע הטוטו את מכבי פתח תקווה, הקבוצה הישראלית האחרונה שניצחה אותה במגרשה ביפו בעונה שעברה 0:2.

 

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' צפוי לאפשר לרבים משחקניו מנוחה נגד המלאבסים, במטרה לשמור כוחות לקראת משחק אלוף האלופים נגד עירוני קריית שמונה, שיערך ביום שבת.

 

חביב אוחיון בן ה-17, שוערה השני של האלופה, יעמוד מחר בין בקורות בפעם הראשונה במשחק רשמי, במקומו של הספרדי פאבלו קולינאס. אוחיון, שוער נבחרת הנוער, החל את דרכו במכבי פתח תקווה, אותה עזב למחלקת הנוער של הוד השרון לפני שעבר לצהובים.

 

למעט אוחיון, גם קרלוס גרסיה, שון גולדברג, יואב זיו, דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ' וגילי ורמוט צפויים לפתוח בהרכב של יוקאנוביץ'. מנגד, פאבלו קולינאס, יובל שפונגין, טל בן חיים הבלם והחלוץ, ערן זהבי ונוסא איגיבור צפויים לקבל מנוחה.

 

יחזור למרכז ההגנה. קרלוס גרסיה (עדי אבישי)

 

כמו כן, מחר תגיע לבלומפילד משלחת של אופ"א שאמורה לאשר את המגרש למשחק מול באזל, לאחר שהצהובים קיבלו אישור עקרוני. מכבי תל אביב דאגה להרגיע את מנוייה לנוכח פרסומים שונים על כך שלא כל המנויים יזכו להיות במשחק.

 

"כל המנויים יהיו במשחק נגד באזל" אמר הערב לספורט1 גורם בכיר במועדון. "חלק קטן מהם יזכו לכיסא חלופי ביציעים אחרים, אבל כולם יהיו במשחק". הבעיה של מכבי ת"א היא לנוכח העובדה שאופ"א מקבלת מאות כרטיסי הזמנה למקומות טובים באצטדיון בלומפילד, הנחשבים לקטגוריה A ו-B. עם זאת, כפי שקרה גם בקמפיין הקודם של הצהובים לפני שנתיים, מובטח סידור לכלל המחזיקים במינוי שנתי.

 

הקבוצה אמורה לרשום עד מחר (שני) בחצות את רשימת השחקנים לצמד המשחקים נגד באזל כאשר שחקן נוסף, הקבוצה תוכל לרשום שחקן נוסף כ-24 שעות לפני המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי