דיווח: מנצ'סטר סיטי הצטרפה למירוץ אחר בנזמה

בנזמה. עוד קבוצה הצטרפה למירוץ
בנזמה. עוד קבוצה הצטרפה למירוץ | צילום: GettyImages

הסיטיזנס מחפשים חלוץ ומוכנים לשלם בין 65 ל-70 מיליון יורו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי נכנסה למרוץ לרכוש את קארים בנזמה מריאל מדריד לאחר ששחרה את שני חלוציה אדין דז'קו לרומא וסטבן יובטיץ' לאינטר.

 

הקבוצה זקוקה לפחות לחלוץ נוסף בעל פרופיל גבוה ובנזמה עונה עליו. אומנם בריאל מדריד טענו שבנזמה לא למכירה, אבל אם הם רוצים לרכוש עוד כוכב ענק הקיץ הם חייבים קודם למכור שחקנים נוספים. חסה רודריגס, ששיחק במשחקי המבחן, הוא זה שאמור להיכנס לנעליים של בנזמה. בבלאנקוס עדיין מדברים על רכישת פול פוגבה או מאריו גצה.

 

 

העיתונאי האיטלקי, טאנקרדי פאלמר, דיווח בערוץ הטלוויזיה של איחוד האמירויות beIN, כי החלוץ הצרפתי מבוקש במנצ'סטר סיטי. הקבוצה דורשת עליו 70 מיליון יורו ונראה שסיטי תהיה מוכנה לשלם עליו סכום שנע בין 65 ל-70 מיליון יורו. בנזמה כבש בעונה החולפת 22 שערים ב-45 משחקים בכל המסגרות וכמו כן חילק 15 בישולים.

 

בנזמה פצוע כרגע ולא הצטרף למשחקה של ריאל מדריד הנערך כעת מול ולרנגה הנורבגית יחד עם כריסטיאנו רונאלדו שנופש בחוף הים לאחר פציעה. עד כה דווח שארסנל רוצה להחתים את בנזמה למרות שארסן ונגר הכחיש כמה פעמים. נטען שאין לארסנל חלוץ ברמה גבוהה ואוליביה ז'ירו לא מתאים לפרופיל הזה. בדיווחים קודמים נאמר שונגר אמר לבנזמה חלוץ נבחרת צרפת שיהיה מוכן לחכות לו עד לסוף חלוץ ההעברות ב-1 בספטמבר בעוד שלושה שבועות.

 

דוגמנית מוונצואלה, ג'ני ליזארזו, שהיא אוהדת ריאל מדריד, טענה אתמול בתוקף שבנזמה יגיע היום לבדיקות רפואיות בלונדון ויצטרף לארסנל. בינתיים אין כל אישור לציוץ שלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי