יוקאנוביץ': "יכול להיות יום גדול. אפשר לעבור"

יוקאנוביץ' וריקן בסט ג'ייקוב פארק. רוצים לעלות לליגת האלופות
יוקאנוביץ' וריקן בסט ג'ייקוב פארק. רוצים לעלות לליגת האלופות | צילום: אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א לקראת באזל: "ננסה להשיג יתרון". מיטרוביץ' יפתח?

(גודל טקסט)

מכבי ת"א סיימה את הכנותיה לקראת המפגש החמישי שלה נגד באזל תוך שנתיים: אחרי שנכנעה 1:0 ו-3:0 במשחקים הקודמים בסט.ג'ייקוב פארק, הצהובים ינסו להפתיע ולרשום מקדמה משמעותית לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד – במטרה להשיג את המטרה ולהשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות.

למסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשווייץ התייצבו המאמן סלבישה יוקאנוביץ' והקשר אבי ריקן, שהגיע הקיץ מציריך ומכיר את האלופה המקומית מקרוב.

"האוהדים מאמינים, השחקנים מאמינים וגם אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לליגת האלופות" אמר סלבישה יוקאנוביץ' בפתיחת דבריו. "אנחנו מבינים מה אנחנו צריכים לעשות וננסה לנצל את המצבים כדי להשיג יתרון לגומלין. אנחנו צריכים להילחם ובעיקר להאמין".

יוקאנוביץ'. "צריכים להילחם ובעיקר להאמין" (אודי ציטיאט)

"אנחנו עובדים קשה ונשחק כדורגל טוב. אני בטוח שנהיה מוכנים במאת האחוזים למשחק. מאמין שנראה את האיכויות שלנו מחר" המשיך המאמן הסרבי באותו קו ואמר על היריבה: "הם ינסו לשלוט במשחק. עלינו לזכור שזו התמודדות של 180 דקות".

יוקאנוביץ' גם התייחס לאתגר האישי העומד בפניו: "אני עוד צעיר ואתגרים כאלה יופיעו בפני, אך אני חושב על ההווה כרגע. צריכים להיות גאים שהמועדון קיבל הזדמנות כזו. מחר יכול להיות יום גדול בשבילנו ובטח בשבוע הבא בבלומפילד".

אבי ריקן שמוכר היטב לעיתונאים השוייצרים הוסיף: "לא חשבתי שאשוב לשווייץ כל כך מהר. באזל השתנתה מהעונה שעברה אבל הם עדיין מאוד חזקים. אנחנו רוצים לעלות לשלב הבתים".

ריקן במסיבת העיתונאים. לא ציפה לשוב כ"כ מהר (אודי ציטיאט)

מיד עם סיום מסיבת העיתונאים ערכו שחקני מכבי תל אביב את האימון המסכם באצטדיון. יוקאנוביץ' לא תרגל את ההרכב מחשש למרגלים, אבל לא מן הנמנע כי יפתח עם קישור אחורי מעובה שיכלול את גל אלברמן ונוסא איגיבור בעמדה אחורית יותר מבדר"כ. בהתקפה עשויים לשחק ברק יצחקי וערן זהבי.

זהבי במצב רוח טוב על כר הדשא בבאזל (אודי ציטיאט)

באימון המסכם, המאמן סלבישה יוקאנוביץ' תרגל מספר הרכבים ועמדות כהכנה לשינוי בתוצאת המשחק במהלכו. רק בחלק האחרון של האימון במשך 10 דקות תורגל ההרכב שאמור לעלות על כר הדשא באצטדיון בו מכבי  לא ניצחה בשתי ההופעות האחרונות שלה.

טיבי מתמסר. יפתח במרכז ההגנה לצידו של בן חיים (אודי ציטיאט)

יוקאנוביץ' הקדיש פרק ארוך לתרגול ההגנה ודרש מהשחקנים להימנע מביצוע עבירות שיובילו לכדורים חופשיים סמוך לרחבה. כמו כן, הזהיר מפני תפיסות שחקני באזל ברחבה.

הקפטן ערן זהבי תורגל בעמדת החלוץ כשגם ברק יצחקי תורגל בעמדה המרכזית בהתקפה. מחר בבוקר תקיים הקבוצה אימון טקטי אחרון. רק כ-200 אוהדי מכבי תל אביב אמורים להיות במשחק.

ההרכב המשוער: חואן פאבלו קולינאס, יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, נוסא איגיבור, ניקולה מיטרוביץ' (ברק יצחקי), אבי ריקן, ערן זהבי, טל בן חיים.

מאמינים שאפשר לעבור הפעם. שחקני מכבי ת"א בתחילת האימון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי