מנדיונדו: "לא משחקים טוב, אבל אני לא מוטרד"

מדובר במשחקי הכנה
מדובר במשחקי הכנה | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א רגוע למרות הפסד שלישי ברצף. בן שמעון: "לא מפחדים מאף קבוצה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה הערב הפסד שלישי ברציפות בגביע הטוטו, לאחר שהפסידה בבלומפילד 3:2 למכבי פתח תקוה, ולמעשה סיימה את דרכה במפעל, בעוד המלאבסים עלו לשלב רבע הגמר.

 

למרות היכולת הלא מרשימה, ססאר מנדיונדו מאמן האדומים שומר על אופטימיות: "אני יוצא מרוצה מהמשחק, אני יודע בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות בליגה. אני לא מרגיש לחץ בעקבות ההפסדים ולא מוטרד ממצב ההגנה או ההתקפה. הפועל לא משחקת כרגע טוב ואני האשם בכך".

 

על המפעל עצמו אמר המאמן: "מדובר במשחקי הכנה, מכיוון שבשום משחק עד היום לא היינו בסגל מלא". על העובדה שספגו שמונה שערים בשלושה משחקים וחיזוק לחלק ההתקפי אמר מנדיונדו: "כל הקבוצה צריכה לעשות הגנה, לא רק החוליה האחורית. דיברתי עם הבעלים אך אין כל חדש בנוגע לחלוץ".

 

בלם הקבוצה, אדי גוטליב אמר לאחר המשחק: "נכון שספגנו שמונה שערים בשלושה משחקים, אבל מדובר במשחקי הכנה. היום שיחקנו לראשונה בהרכב מלא ואני בטוח שנעבוד השבוע קשה באימונים ונשתפר". בהמשך הוסיף הבלם: "לא נעים להפסיד שלוש  פעמים ברציפות, אבל למשחק מול בית"ר נבוא בראש אחר, נגיע למלחמת עולם. נעבוד השבוע באימונים על תיאום ביני לבין וינטרה, מאמין שביום שני התיאום יראה טוב יותר". על המעבר החד ממועדון קטן ומועדון הכיר אמר: "יש הבדל גדול בין הפועל עכו להפועל תל אביב, מרגישים את הלחץ ואת הדחיפה מהקהל, רוצים לנצח עבור הקהל הזה, אני משתלב מצוין עד כה".

 

"צריך לעשות הפרדה בין הליגה וגביע הטוטו", רן בן שמעון (עדי אבישי) 

 

מאמן הקבוצה רן בן שמעון כהרגלו סירב להסתנוור מהניצחון: "זה אימון יוצא מן הכלל שאני לוקח ממנו גם את הדקות שקיבלו שחקנים שלא משחקים בד''כ וגם הרבה מאוד דברים טובים מצד השחקנים שלי. צריך אבל לעשות גדר הפרדה בין גביע הטוטו לליגה. זו הייתה הכנה מצוינת לליגה אך צריך לעשות את המעבר המהיר לליגה שם המחויבות אחרת והלחצים אחרים. אני חושב שזה יפה מצד מכבי פתח תקווה לעשות שינוי ולא לפחד מאף מועדון בשום מקום אך חשוב לי שנדע לעשות את זה גם בליגה" .

 

המאמן נשאל על המטרות לקראת פתיחת הליגה וסירב לספק הצהרות חד משמעויות: "פלייאוף עליון יהיה הישג גדול אך לא מטרה מוצהרת בליגה שקיימים בה קבוצות כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה . מכבי פתח תקווה תצטרך להיאבק כדי להיות שם אך זה עוד מוקדם, עוד לא ערכנו משחק ליגה אחד."

 

שוער המלאבסים איתמר ניצן הסכים גם הוא עם מאמנו אך גם לא פחד לצאת בהצהרות: "אנחנו מרוצים מאיך שאנחנו נראים אך התאכלס יגיע ביום שבת ושם נצטרך לעשות את העבודה. אנחנו מקבלים ביטחון מהמשחקים הללו . אנחנו נבוא צנועים כדי להצליח ולעשות את העבודה והמטרה היא הפלייאוף העליון. אם נעבור את המשוכה הזו נחשוב הלאה, אך צריך לחשוב לאט לאט. הקבוצה נראית כקבוצה שממשיכה שנה שנייה עם רן, אין ספק שזה נראה טוב יותר מהעונה שעברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי