"אחת היפות בעולם": הכירו את אשתו של "דייוויד בקהאם המרוקאי"

היבה אבוק
היבה אבוק | Borja B. Hojas / Contributor

אחרי שהודחו על ידי צרפת, באנגליה מחזיקים אצבעות שנבחרת מרוקו תדיח את אלופת העולם מהמונדיאל וזאת בעקבות ההתגרות של קיליאן אמבפה. בינתיים, הם ערכו לאוהדים היכרות עם כוכב הנבחרת ואשתו

(גודל טקסט)

אחרי שהדהימה נבחרות גדולות כמו בלגיה, ספרד ופורטוגל, נבחרת מרוקו המפתיעה נערכת לחצי גמר מונדיאל 2022 בקטאר מול אלופת ההעולם צרפת, ומקווה לחולל סנסציה נוספת ולהעפיל לראשונה בתולדותיה לגמר גביע העולם. בינתיים, בזמן שהעולם הערבי כולו ממתין למשחק המסקרן נגד קיליאן אמבפה וחבריו, מסתבר שבתקשורת האנגלית מייחלים להפסד צרפתי ועורכים לאוהדים היכרות עם אשתו של מי שהם מכנים "דייוויד בקהאם המרוקאי", לא פחות.

כך קראו ב"סאן" לאשרף חכימי, מגן פריז סן ז'רמן, אותו הם יעודדו ויחזיקו לו ולחביו אצבעות וזאת בעקבות הצחוק המוגזם של קיליאן אמבפה אחרי הפנדל שהחמיץ הארי קיין ברבע הגמר, "אנגליה כולה תהיה מאחורי נבחרת מרוקו בתקווה שתעיף את צרפת מהמונדיאל". מאז שהדיח את ספרד עם פנדל מושלם, חכימי בן ה-24 לא יורד מהכותרות וכך גם החצי השני שלו.

חכימי ואשתו. השוואת למשפחת בקהאם
חכימי ואשתו. השוואת למשפחת בקהאם | oe Maher / Stringer

לאשתו של המגן קוראים היבה אבוק, היא שחקנית, מבוגרת מהכדורגלן שלה ב-12 שנים ומחזיקה בטייטל "אחת הנשים היפות בעולם". באוקטובר האחרון השניים כיכבו על שער מגזין 'ווג' לאחר כמעט חמש שנים של זוגיות ושני בנים. היבה וחכימי נפגשו במקום הכי רומנטי שתוכלו לחשוב עליו, באיים המלדיביים ב-2018, ומאז הם לא נפרדים. במרוקו הם הזוג המפורסם ביותר במדינה, ממש כמו דיוויד ו-ויקטוריה בקהאם באנגליה – גם חכימי הפך לאב בגיל צעיר, 22, והוא לא מצפה שהבנים שלו ילכו בעקבותיו ויהיו כדורגלנים. מה שבטוח, אשתו תחזיק לו אצבעות מהיציע, אולי בדרך לסנסציה הכי גדולה שנרשמה אי פעם.

עוד באותו נושא: אשרף חכימי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי