לוי: "מחפשים בפינצטה את השחקנים הנכונים"

לוי. צריך להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי
לוי. צריך להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי | צילום: באדיבות מכבי חיפה

המאמן ערך בכורה מחודשת בחיפה: "נביא רק שחקנים שישדרגו אותנו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה היום (ראשון) את אימוניה לקראת עונת 2015/16 תחת המאמן רוני לוי והצוות המקצועי החדש שלו הכולל את עוזר המאמן רונן גבאי, מאמן השוערים גיורא אנטמן הפיזיולוג בוקי ירון, הפיזיותרפיסט אלון פרסי והמעסה מקסים יגורוב.

 

מהסגל של העונה שעברה לא ימשיכו אמיר אדרי, שמואל שיימן, מאדו קמארה, גוסטאבו בוקולי, מיצ'ל, עידן ורד וויאם עמאשה כאשר אליהם צפויים להצטרף רובן ראיוס, שמעון אבוחצירה ואלעד גבאי אשר מחזיקים בחוזים לעונה הבאה: ראיוס כ-370 אלף יורו, גבאי ואבוחצירה 250 אלף דולר כל אחד. היום גם ביקש החלוץ מוחמד כליבאת ששיחק בעונה שעברה בבני סכנין לסיים את ההתקשרות שלו לעונה הבאה.

 

 

לאימון במתחם כפר גלים, שסגור לתקשורת ולקהל האוהדים, נחשב לאימון טרום עונה הצטרפו הרכש מפרטיזן בלגראד ניקולה דריניצ'יץ', והרכש החדש מהפועל רמת השרון סאן מנחם. שלושת השחקנים שהגיעו ואינם בתוכניות, רובן ראיוס, אלעד גבאי ושמעון אבוחצירה מנהלים מו"מ עם קבוצות אחרות.

 

דרינצ'יץ. מתרגל לירוק (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

עטר והחברים מתרגלים שיווי משקל (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

יחייכו גם בסיום העונה? (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

המאמן רוני לוי העלה לאימוני הקבוצה הבוגרת עשרה שחקנים מקבוצת הנוער שחלקם יישארו בקבוצה וחלקם יושאלו למועדונים אחרים לשנת התחשלות. שני שחקני ההתקפה שובל גוזלן ושחר הירש ינסו להרשים את רוני לוי כשבמקביל הם מבוקשים בקבוצות ליגת על אחרות. המגן אייל משומר, שלא חתם על חוזה חדש, אברהם פאס שלא שוחרר עדיין מבני סכנין, אוראל דגני וולדמיר סטויקוביץ' שזכו לחופשת המשך יצטרפו במהלך הימים הבאים.

 

סטויקוביץ'. יצטרף מאוחר יותר (ערן לוף)

 

לפני האימון אמר רוני לוי לאתר הקבוצה: "אני מאוד שמח לחזור לקבוצה שעשיתי בה את מרבית שנותיי כשחקן והקבוצה בה התחלתי את דרכי כמאמן, ויחד הגענו להישגים גדולים. אני מודה לנשיא המועדון יעקב שחר על האמון ובטוח בעצמי וביכולות שלי להצדיק את האמון הזה. יש הרבה אנרגיה חיובית והרבה רצון להשקיע ולעבוד כדי להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי".

 

"למעשה אנחנו מתחילים קצת מוקדם, חשוב לי להכיר את השחקנים ולהיכנס יחד איתם לדרך שבה אני מאמין ולסגנון העבודה שלי. הדברים האלה לוקחים זמן וככל שנתחיל מוקדם יותר כך החיבור יהיה טוב יותר. חשוב להבין שאנחנו עדיין בשלבים של בניית הסגל".

 

לוי. "עדיין בונים את הסגל" (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

"אנו עושים עבודה מאומצת, ממש בפינצטה, על מנת לבחור את השחקנים הנכונים שיכולים לשדרג את מכבי חיפה. וזה לא דבר פשוט. יש על הפרק הרבה מועמדים, ולטעמנו לא כל אחד מהם מתאים למכבי חיפה. יש כאן שחקנים טובים, יש מושאלים שחוזרים ויחד עם אלו שנצרף יהיה לנו סגל מצוין".

 

"יש פה שחקנים מצוינים שלא צריך ללמד אותם כדורגל", אמר לוי לשחקנים בפתיחת האימון. " יש לי כללים ברורים ואתם תלמדו אותם במשך הזמן. בקדנציה הראשונה שלי כמאמן היו לנו 7-8 שחקנים בנבחרות השונות, אנחנו צריכים לשאוף להגיע לכמויות האלו בעתיד, מכבי חיפה צריכה להיות חזקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי