"צריך להוריד את אבדיה לספסל, יש לתת את מקומו לשחקן עקבי יותר"

בארה"ב בחרו בישראלי כאחד מעשרת השחקנים שצריכים להעביר לחמישייה השנייה: "הוויזארדס מנסים לנצח עכשיו, לכן יש להגבילו"

(גודל טקסט)

פתיחת העונה של וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה רחוקה מלהיות יציבה. הוויזארדס כבר היו בשישייה הראשונה במזרח, אך כעת הם ברצף של שבעה הפסדים, הארוך ביותר בליגה, שדרדר אותם למקום ה-12 ומחוץ לתמונת הפלייאין.

בעוד הוויזארדס מנסים להחזיר את העונה שלהם במסלול, ב"בליצ'ר ריפורט" הציאו פתרון אפשרי שעשוי להוציא אותם מהמשבר – להוריד את דני אבדיה לספסל. באתר האמריקאי דנו בעשרה שחקני חמישייה ב-NBA שלטובתם ולטובת קבוצתם צריכים לעבור לחמישייה, הפורוורד הישראלי היה אחד מהם.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
עדיף לו לעלות מהספסל? אבדיה | אימג'בנק GettyImages, Scott Taetsch

"הוויזארדס שואפים להיות קבוצה מנצחת בעתיד הקרוב, ולא הרחוק, ולכן הם צריכים להגביל את החשיפה של אבדיה ולתת את המקום בחמישייה למישהו שתורם באופן יותר עקבי". ב"בליצ'ר ריפורט" טענו שאם הקבוצה מהבירה הייתה נמצאת בתהליך של בנייה מחדש, אז שיבוץ הישראלי בחמישיה הפותחת היה הגיוני יותר והיה מאפשר לכאבי הגדילה שבקבוצה כזו לחשל אותו. עם זאת, הקבוצה מהבירה מנסה לנצח עכשיו, אחרת לא הייתה נותנת חוזה של רבע מיליארד דולר לבראדלי ביל ומקיפה אותו בשחקנים כמו קריסטאפס פורזינגיס.

ב"בבליצ'ר ריפורט" הציעו מספר מחליפים אפשריים לאבדיה בחמישייה, בהתאם למה שהקבוצה מחפשת: "אם הם רוצים יותר הגנה והובלת כדור, אז הם יכולים לפתוח עם דלון רייט כשיחזור מפציעה. אם הם רוצים ריווח, קורי קיספרט הוא הפתרון. אם הם מחפשים קליעה, וויל בארטון ורוי האצ'ימורה הם אופציות עדיפות".

בעונתו השלישית ב-NBA שיחק אבדיה עד כה 28 משחקים, 25 מתוכם בחמישייה הפותחת. ב-25.4 דקות למשחק על הפרקט הוא מעמיד ממוצע של 7.7 נקודות, ירידה של 0.7 לעומת העונה שעברה, כאשר גם באחוזים מהשדה ומחוץ לקשת נרשמה ירידה מעונת 2021/22.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי