אלגרי: "משעמם? תלכו לקרקס"

| Gettyimages

מאמן יובנטוס לא אהב את הביקורת כלפי המשחק הלא מרשים של קבוצתו מול מונאקו

(גודל טקסט)

יובנטוס לא ממש הרשימה אתמול (שלישי) בניצחון הדחוק שלה על מונאקו 0:1 שעלול לא להספיק לה בגומלין. הילוך חוזר הוכיח שהפנדל לא היה ולא נברא ואלברו מוראטה הוכשל על ידי ריקרדו מחוץ לרחבה.

מאמן מונאקו, לאונרדו ז'רדים, טען שהניצחון של יובה היה לדבריו "חוסר צדק משווע. הפנדל לא היה צריך להישרק. המגע בין השחקנים היה מחוץ לרחבה ואת זה ראו כולם. באנו לכאן מוכנים כדי להשיג תוצאה חיובית ולהעביר את ההכרעה הביתה. כעת המצב פחות טוב עבורנו, אבל דבר אינו גמור. שלטנו ב-20 הדקות הראשונות של כל מחצית, אבל לא הצלחנו לנצל מצבים בעיקר בשלבים המוקדמים של המשחק".

מקסי אלגרי הזהיר שיובה תצטרך לכבוש גם בגומלין, אבל אמר: "אם אתם רוצים הנאה בלבד תלכו לקרקס". הוא אמר זאת לאוהדי יובה שלא היו מרוצים מהטקטיקה הזהירה שלו במשחק ולא מיכולתה של יובנטוס. ל'גזטה דה לו ספורט' הוא הוסיף: "התוצאה שלנו טובה, אבל בואו לא נאמר שאנחנו כבר בחצי הגמר. זה היה משחק משעמם? אם אתם רוצים כיף לכו לקרקס, אני רק מעונין לעלות לחצי הגמר. אני מרוצה מהיכולת שלנו, מי שחשב שזה יהיה רבע גמר קל טעה".

זכה לשבחים מהמנג'ר שלו. פירלו (צילום: Gettyimages)

אלגרי גם שיבח את אנדראה פירלו: "היו לו 70 דקות טובות מאוד בהתחשב בעובדה שלא שיחק לפני כן 50 יום. במשחקים כאלה אני צריך שחקן שיבקיע ממצבים נייחים וימסור כדורים שיחדרו את המערך הצפוף של היריבה". ג'יג'י בופון, שוער יובנטוס, נבחר למצטיין במשחק: "זו תוצאה חיובית שמעניקה לנו מקדמה לגומלין. היו לנו בעיות ב-20 הדקות הראשונות, ולאחר מכן שלטנו במשחק כשמונאקו מתבססת על מתפרצות". הקפיטאנו הוסיף: "אנשים אומרים לי שאיני יכול לשחק בגיל 37, 38 או 39. אבל אני יודע ששחקן צריך לעצור ברגע שרגליו לא מעניקות לו את מה שהוא רוצה מהן. אני לא אבזה את עצמי בשער, לכן אפרוש רק כשאדע בתוכי".

ה'גאזטה דלו ספורט' כתב בשער "בעיטת הזהב של וידאל", וכתב שיובנטוס השיגה תוצאה יקרת ערך מפנדל מעורר מחלוקת ובופון היה הטוב במגרש". ה'קוריירה דלו ספורט' כתב שהשער ייתן ביטחון ליובה בגומלין וציטט את אלגרי שאמר לכולם: "אתם רואים שהם קבוצה חזקה?" הכותרת של העיתון 'טוטו ספורט': "אולה וידאל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי