"אנחנו ברי מזל שיצא לנו לחיות בעידן מסי"

דל פיירו. מסי הוא המורשת של הכדורגל העולמי
דל פיירו. מסי הוא המורשת של הכדורגל העולמי | צילום: Gettyimages

אלסנדרו דל פיירו, כוכב יובנטוס לשעבר, מתמוגג: "הוא קוסם"

(גודל טקסט)

אלסנדרו דל פיירו שישחק מחר (שישי) במשחק הוותיקים של יובנטוס-ברצלונה נגד שאר העולם התראיין לאתר של ברצלונה לקראת גמר הצ'מפיונסליג ואמר על ליאו מסי: "אנחנו ברי מזל שיצא לנו לחיות בעידן בה הוא משחק. הוא מספר 10 קלאסי, מוכשר, בעל אינסטינקטים, תשוקה לכדורגל, קוסם והוא המורשת של הכדורגל העולמי".

 

דל פיירו סירב בתוקף להמר על תוצאת המשחק ועל העובדה שברצלונה נחשבת מועמדת לזכייה אמר: "זה לא אומר כלום. הגמר הוא מסוג המשחקים שלא עובדים לפי התחזיות. כבר יצא לי להפסיד באלופות כמועמד לזכייה בטורניר, יצא לי לזכות כפייבוריט ויצא לי גם שני הדברים הפוך. זהו הכדורגל, אלה המשחקים בזכותם המשחק הזה כל כך פופולארי". 

 

 

על ההבדל בין ברצלונה ליובנטוס אמר: "מדובר בשתי קבוצות שונות לחלוטין והיסטוריה שונה, אבל יש להם משהו משותף. שתי הקבוצות למדו על יכולתם במהלך הטורניר ממשחק למשחק בזכות נצחונות על יריבות גדולות שפגשו בדרך כמו הניצחון של יובנטוס על ריאל מדריד בחצי הגמר".

 

מסי. מספר 10 קלאסי (gettyimages)

 

הכוכב שכונה פינטוריקיו על ידי ג'יאני אניילי נשיא יובה בעבר נשאל על ההשוואה בין שני שחקנים שהוא מכיר אנדראה פירלו וצ'אבי הרננדס ואמר: "אתם מדברים איתי על שני שחקנים באולימפוס של הכדורגל ברמות הכי גבוהות של האינטליגנציה. אני חושב שהם שני שחקנים פונומנליים וזה היה תמיד נפלא לשחק נגד אחד מהם או עם אחד מהם (פירלו)".

 

לשאלה היכן יכולה להיות יובה יותר מסוכנת במגרש אמר כוכב הזברות לשעבר: "הבעיטות החופשיות של פירלו ושיתוף הפעולה בין אלברו מוראטה לקרלוס טבס יכולים להיות מסוכנים. הידע של יובנטוס איך להגן על הרחבה חשוב מאוד לקבוצה".

 

פירלו. "באולימפוס של הכדורגל" (gettyimages)

 

דל פיירו מודע לכך שלדבריו: "יובנטוס לא היתה מועמדת לזכייה באלופות בתחילת העונה. כולם ידעו שזו קבוצה טובה, אבל קצת במרחק משאר הגדולות. המטרה שלהם הושגה בעבודה קשה מיום ליום".

 

על ההשוואה בין מקס אלגרי ללואיס אנריקה אמר: "אלגרי הגיע לקבוצה שהיא ווינרית, אבל ידע לשדרג אותה בצורה חלקה והכניס לה חוקים שלו מבלי לפגוע בביטחון של השחקנים. אנריקה עשה עבודה מצוינת בברצלונה. הקבוצה הפכה מבריקה ומאוחדת. הם נתנו לשלושה חלוצים חופש פעולה מוחלט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי