מתחזקות: היגוואין יחליף את ואן פרסי ביונייטד?

מריו מנדז'וקיץ'. מבוקש
מריו מנדז'וקיץ'. מבוקש | צילום: Gettyimages

שוק ההעברות מעלה הילוך: מנדזוקיץ' או זלאטן יגיעו למילאן?

(גודל טקסט)

מתיאו דרמיאן, מגינה של טורינו שהפך העונה ללהיט וכבר רשם 11 הופעות בנבחרת איטליה, מבוקש בבאיירן מינכן. לפי עיתון ה'לה סטמפה' הבווארים הציעו עבורו 17 מיליון יורו. בטורינו טוענים שגם ברצלונה מעוניינת בו. שחקן נוסף שמבוקש אצל אלופת איטליה הוא אילקאיי גונדוגן מבורוסיה דורטמונד ובאיירן צפויה לשלם תמורתו 25 מיליון יורו.

 

באיטליה, במילאן אומנם חולמים על בואו של זלאטן איברהימוביץ', אבל לא ברור אם החלוץ השבדי, שמבוקש בקבוצות נוספות באירופה, יעזוב הקיץ את פ.ס.ז' ואלופת אירופה כבר בודקת אופציות אחרות . במועדון עדיין לא הסדירו את נושא המאמן ואת החברה שתרכוש חצי ממניות הקבוצה. סילביו ברלוסקוני רוצה את חלוץ אתלטיקו מדריד מאריו מנדזוקיץ' ואת חלוץ סביליה קרלוס באקה הקלומביאני שהרשים בליגה האירופית השנה. כמו כן, אינטר צפויה לרכוש את ג'ייסון מורילו, בלמה הקולומביאני של גרנדה הספרדית.

 

החלום של אוהדי מילאן יתגשם? (Gettyimages)

 

ובאנגליה, ראשי ווסטהאם יונייטד האפרורית מכוונים גבוה לעונה הבאה. אחרי שהמועדון החליט לפטר את סאם אלרדייס הם ניסו ללכת על רפא בניטס וקרלו אנצ'לוטי, אבל ללא הצלחה. לפי דיווחים ב'סאנדיי סטאר' ווסטהאם מנסה להביא את המאמן האיטלקרי צ'זרה פראנדלי, שאימן באחרונה את גלאטסראיי ולפני כן את נבחרת איטליה. גם פראנק דה בור או סלאבן ביליץ' מועמדים. בנוסף מנסים להחתים באפטון פארק את עושה המשחק פדרו אוביאנג מסמפדוריה, שמחירו עומד על 5.7 מיליון ליש"ט.

 

מנצ'סטר יונייטד, אולי הקבוצה העסוקה בשוק עד כה עשויה לצרף את גונסאלו היגוואין מנאפולי. החלוץ הארגנטיני רוצה לחזור לקבוצה שמתחרה ברמות הגבוהות ביותר ומוזכר כמועמד להחליף את רובין ואן פרסי שצפוי לעזוב, ייתכן וליובנטוס.

 

יעבור לבירת הכדורגל? צ'זרה פראנדלי (Gettyimages)

 

ליברפול מנסה לרכוש את מתיאו קובאצ'ביץ', קשרה הקרואטי של הנראזורי שמבוקש גם בברצלונה, כמחליפו של סטיבן ג'רארד שעזב ל-MLS. כמו כן, שוער ריאל מדריד, קיילור נבאס הוזכר כמי שעשוי להגיע לאנפילד אם יעזוב את ריאל מדריד.

 

בתוך כך, רשת ESPN מדווחת שסנטוס מעוניינת להאריך את חוזהו של רוביניו. החלוץ הברזילאי הוותיק מסתיים העונה את חוזהו במועדון והיא מציעה לו חוזה לחמש שנים, עד גיל 36, ומשכורת של 10 מיליון דולר לעונה.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי