אריק זאבי: "כולנו חווים כשלונות, השאלה איך מגייסים את עצמנו להתמודדות"

אריק זאבי | יחצ

מבזקי ספורט: זאבי ישתתף ב-1.1.23 באירוע פתוח של המעגל של ג'רמי. הישגים למתעמלות המחלקה הצעירה של מכבי תל-אביב בסינגפור

(גודל טקסט)
אריק זאבי
אריק זאבי | יחצ

המעגל של ג'רמי, ארגון התומך בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן, יקיים ערב פתוח שכולו נתינה לקהילת המשפחות, התורמים והקהל הרחב. באירוע ישתתף אריק זאבי, המדליסט האולימפי, יו"ר המכביה ה-21, עם הרצאתו "לנצח בקרבות היומיום".

בהרצאה אריק זאבי ידבר בכנות על חוויות ההצלחה והכישלון שלו במהלך הקריירה. הוא ידבר על מלחמה פסיכולוגית, התמודדות עם לחץ ומשברים, פריצת גבולות, תיעול כעסים למקום טוב ועוד. "כולנו חווים כשלונות ורגעי משבר, השאלה היא איך אנחנו מגייסים את עצמנו להתמודדות", מסביר אריק זאבי.

המעגל של ג'רמי (ע.ר.) הוקם לפני כ- 14 שנים במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. הקהילה של הארגון מונה כיום למעלה מ- 860 משפחות והיא ממשיכה לגדול. בשנה האחרונה מעל 2000 משתתפים הגיעו לאירועים שהתקיימו ברחבי הארץ.

כשאחד מבני המשפחה חולה בסרטן, הילדים וההורים כאחד מתמודדים עם קרבות יומיומיים, חלקם קטנים וחלקם גדולים, אבל לכל אחד ואחת יש את הקרב שלו ושלה. אנחנו נרגשים לארח באירוע מיוחד זה, את אריק זאבי אשר ישתף בסיפורו האישי ובתובנה האוניברסלית שלו כיצד אפשר לנצח בקרבות היומיום שלנו. באופן חד פעמי בחרנו לפתוח את האירוע הזה לקהל הרחב, בהבנה שכולנו מתמודדים מדי יום וכולנו יכולים לקבל השראה וכלים לנצחון. אנחנו מזמינים את המשפחות ובני הנוער של הקהילה שלנו, את התורמים וגם את המעגלים הסובבים והקהל הרחב להגיע לאירוע" אמרה פמלה בקר, יו"ר וממייסדות המעגל של ג'רמי.

אריק זאבי נחשף לפעילות של המעגל של ג'רמי במסגרת קמפיין גיוס ההמונים "הילדות שמגיעה להם", שהתקיים בתחילת השנה. בקמפיין השתתפו הדר לוי, שחר חסון, עפר שכטר, בר מיניאלי, מיכאל גבעתי, שחר טבוך, אופק פסח, עידו טאקו, אבי ליברמן וקנדי אבלסון. במסגרת הקמפיין גוייסו מעל 277 אלף שקלים מ- 887 תורמים.

"שמעתי בפעם הראשונה על המעגל של ג'רמי לפני מספר חודשים בזמן קמפיין מימון ההמונים והבנתי את היחודיות של הארגון באופן בו הוא דואג לילדים ולנוער במשפחות המתמודדות עם סרטן. אותן משפחות מתמודדות עם אחד הקרבות המאתגרים ביותר שיכולים להיות, משבר בריאותי המגיע ללא התראה מוקדמת וברגע אחד משנה את כל החיים. הקשיים עימם המשפחה צריכה להתמודד הם לא פשוטים ואני מקווה שהם אולי יוכלו לקחת עימם כלים שיסייעו להם להתמודד עם היומיום המאתגר. זו זכות גדולה עבורי להגיע לאירוע פתיחת השנה של המעגל של ג'רמי ואני מזמין את כולכם להגיע ב1.1.23 לרעננה לערב המיוחד הזה".

ההשתתפות בהרצאה פתוחה לקהל הרחב בתשלום סמלי. לפרטים לחצו כאן.

מתעמלות צעירות
המתעמלות הצעירות | יח"צ – חד פעמי, מכבי תל אביב

מתעמלות המחלקה הצעירה של מכבי תל-אביב סיימו את השתתפותן בתחרות Bianca Panova international cup v בסינגפור. אלונה טל פרנקו , מדליסטית הארד בתרגיל החישוק באליפות אירופה לג'וניור שהיתה הקיץ, זכתה בחמש מדליות זהב – בתרגילי הכדור, האלות, הסרט, החישוק ובדירוג הכללי. יעל אלוני גולדבלט זכתה גם היא בחמש מדליות זהב – בתרגילי החישוק, הכדור, האלות, הסרט ובדירוג הכללי. קטרינה קרוטין זכתה במדליות זהב בתרגיל בחופשיות ובכדור וכן בדירוג הכללי. גם סופיה נאמן זכתה בשלוש מדליות זהב – בתרגיל הכדור, האלות ובדירוג הכללי, וכן מריה בליק עם מדליות זהב בתרגיל הכדור, החישוק ובכללי; וטאיסיה סוקולנקו עם מדליות זהב בתרגיל הכדור, האלות ובכללי. איילה שטיימן זכתה במדליית זהב בתרגיל החישוק, מדליית כסף בתרגיל האלות ובזהב הכללי. לואיז גלפרה סיימה במקום החמישי בתרגיל החישוק, בכדור ובכללי.

המאמנות שיצאו עם המתעמלות הצעירות: מורן בוזובסקי, אלונה קושבצקי ולנה זליקמן

עוד באותו נושא: ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי